ورود / عضویت
تاریخ 1399/08/21 ساعت 14:12

برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شویم

زهره خلیفه: مطالبه فصل قبل فوتبالیست‌های بوشهر ۱۵۰ میلیون تومان است

زهره خلیفه: مطالبه فصل قبل فوتبالیست‌های بوشهر ۱۵۰ میلیون تومان است سرمربی تیم فوتبال بانوان سارگل بوشهر گفت: مطالبات سال گذشته بازیکنانم ۱۵۰ میلیون تومان است که اسپانسر جدید قبول کرده علاوه بر بستن قرارداد با شاگردانم مطالبات سال قبل را نیز پرداخت کند.

زهره خلیفه با بیان این مطلب گفت: با رایزنی‌هایی که آقای محتشم رئیس هیئت استان انجام دادند اسپانسر خیلی خوب برای تیم بانوان پیدا شد و توانستیم تیم را در بوشهر نگه داریم و با قدرت بازیکنان مان در لیگ برتر شرکت کنند.

وی افزود: ما اگر در مسابقات شرکت نمی‌کردیم به لیگ دسته یک سقوط می‌کردیم بنابراین مجبور شدیم به کنگان منتقل شویم که اسپانسر خوبی هم بود، اما برای بازیکنان مشکل بود و ناراضی بودند به همین دلیل تلاش کردیم و با همکاری بازیکنان، رئیس هیئت و چند نفر از خیرین اسپانسر پیدا کردیم و تیم را در بوشهر نگه داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سارگل درباره شرایط تیمش اظهار داشت: روز چهارشنبه تست انجام داده و چند بازیکن خوب انتخاب شدند و باز هم یارگیری کرده و بازیکنان خوب را به ترکیب تیم اضافه می‌کنیم و برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: سارگل تیم خوبی است. تیم‌داری برای بانوان سخت است و من از اینکه تیم ما را حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما هنوز قرارداد نبسته‌ایم و این تیم قبول کرد علاوه بر بستن قرارداد با بازیکنان مطالبات سال قبل را نیز پرداخت کند. قرارداد سال قبل مبلغ 150 میلیون تومان بود و امسال هم که هزینه‌های دیگری مثل ایفمارک و تست کرونا را نیز باید تقبل کنیم.

خلیفه درباره تغییر ساعت برگزاری مسابقات امسال لیگ برتر گفت: ساعت مسابقات را از ساعت 10 به 12 یا 13 تغییر داده‌اند که اگر مثل آقایان ساعت 16 برگزار شود خیلی بهتر است.





زهره خلیفه, سینا بوشهر


دیدگاه شما
دیدگاه ها