ورود / عضویت
تاریخ 1399/08/13 ساعت 13:50

اگر بازی‌ها به صورت مجتمع بود تعداد مسافرت کم می‌شد

الهام فرهمند: وچان برای قهرمانی می‌جنگد

الهام فرهمند: وچان برای قهرمانی می‌جنگد به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایمنا بازیکن تیم فوتبال وچان کردستان گفت: تیم‌ها هزینه کردند، بازیکن گرفتند و از آن طرف هم بازیکنان خرج خود را از این طریق به دست می‌آورند و اگر لیگ آقایان برگزار می‌شود باید لیگ بانوان هم برگزار شود ولی باشگاه‌ها نمی‌توانند فعالیت‌هایی که برای آقایان انجام می‌دهند را برای بانوان هم انجام دهند.
الهام فرهمند در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: تیم‌های گروه دوم که ما در آن قرار گرفتیم نسبت به گروه اول سخت‌تر است و با توجه به نتایجی که سال گذشته به دست آمد تیم‌های ایلام و سیرجان قوی هستند و می‌خواهند از گروه صعود کنند، اما هدف تیم ما فقط قهرمانی است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.
وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته تغییراتی در تیم داشتیم، تصریح کرد: فاطمه صادقی امسال هدایت تیم وچان کردستان را بر عهده دارد و هدفش قهرمانی است زیرا تیمی که فصل پیش نایب قهرمان شده امسال دیگر به این جایگاه راضی نیست و برای قهرمانی خواهد جنگید.
بازیکن تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در خصوص بیماری کرونا و برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان، خاطر نشان کرد: فکر می‌کردیم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان به صورت متمرکز برگزار شود ولی این اتفاق رخ نداد و مسابقات به صورت رفت و برگشت خواهد بود که برای سلامتی افراد خطرناک است. بودجه‌ای که برای بانوان در نظر گرفته شده آن‌قدری نیست که باشگاه‌ها بخواهند ما را با هواپیما برای مسابقه در دیگر شهرها ببرند و مجبور هستیم با اتوبوس برویم همچنین هر ده روز یک بار از آقایان فوتبالیست تست کرونا می‌گیرند و این کار برای بانوان امکان پذیر نیست.
فرهمند ادامه داد: فدراسیون باید تدابیری را بیندیشد، اگر بازی‌ها به صورت مجتمع و دوره‌ای بود تعداد مسافرت و بازی‌ها کم می‌شد و کمتر کسی امکان داشت به بیماری کرونا مبتلا شود. سال گذشته که لیگ نیمه کاره رها شد روزانه ۷۰ یا ۸۰ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست می‌دادند ولی الان روزانه ۵۰۰ نفر فوت می‌کنند که فدراسیون فوتبال بازهم تصمیم گرفته بازی‌ها به شیوه قبل برگزار شود، امیدوارم اتفاقی برای کسی در این رقابت‌ها رخ ندهد.
وی با اشاره به اینکه اگر لیگ آقایان برگزار می‌شود باید لیگ بانوان هم برگزار می‌شد، گفت: تیم‌ها هزینه کردند، بازیکن گرفتند و از آن طرف هم بازیکنان خرج خود را از این طریق به دست می‌آورند و اگر لیگ آقایان برگزار می‌شود باید لیگ بانوان هم برگزار شود ولی باشگاه‌ها نمی‌توانند فعالیت‌هایی که برای آقایان انجام می‌دهند را برای بانوان هم انجام دهند.
بازیکن تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در رابطه با بازی هفته اول و دوم، اظهار کرد: هفته اول با ایلام بازی داریم که بازی سختی است زیرا تیم خوب و فیزیکی است، بازیکنان و مربی فصل گذشته خود را حفظ کردند. بازی دوم با بوشهر است که به کنگان انتقال داده شده است و هیچ ذهنیت و شناختی راجع به این تیم نداریم.


الهام فرهمند, وچان کردستان


دیدگاه شما
دیدگاه ها