ورود / عضویت
تاریخ 1399/08/06 ساعت 11:45

سال گذشته خبری از آنها نبود

مریم رهیده: امیدواریم رسانه‌ها بیشتر به فوتبال زنان توجه کنند

مریم رهیده: امیدواریم رسانه‌ها بیشتر به فوتبال زنان توجه کنند مریم رهیده می‌گوید تیم زنان سپاهان گام‌های خوبی برای رسیدن به موفقیت برداشته است.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، کمتر از سه هفته دیگر قرار است فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز شود و این درحالی است که شنیده می‌شود شاید کرونا باعث تاخیر در آغاز این مسابقات شود که سال گذشته با قهرمانی شهرداری بم و قدرتنمایی دوباره این تیم خاتمه یافت.

تیم فوتبال سپاهان طی سال‌های گذشته و از زمان تاسیس که چندان هم طولانی نیست، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده است ولی معمولا آنها در میانه‌های راه کم آورده‌اند. سال گذشته آنها با بیان محمودی گام به مسابقات گذاشتند و امسال مهناز امیرشقاقی این مسئولیت را برعهده دارد و مریم رهیده که یکی از بازیکنان کلیدی تیم به شمار می رود، این تغییر را گامی مثبت در روند موفقیت تیم می‌داند.



مریم رهیده در خصوص شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: « اعلام شده که آغاز فصل جدید، از اواخر آبان است؛ اما به دلیل شیوع بیماری کرونا احتمالا باز هم با تاخیر رو به رو خواهیم یود. خیلی از تیم ها تمریناتشان را شروع کردند و سپاهان هم به همین شکل است. خود من هم شخصا تمریناتم را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شروع کردم تا آمادگی لازم را داشته باشم.»

وی ادامه داد: مسئله ای هم که وجود دارد این است که در فصل جدید ظاهرا قرار است بازی ها به صورت متمرکز برگزار شود. ما بازیکنان باید بیشتر از بقیه از خودمان مراقبت کنیم. اگر مثلا یک نفر کرونا بگیرد، دو هفته قرنطینه و دو هفته هم برای آمادگی نیاز دارد و عملا یک ماه از بازی ها را از دست می‌دهد.»

این بازیکن که قرارداد خود را یکسال دیگر تمدید کرده، با اشاره به تغییر و تحولات کلی باشگاه سپاهان اظهار داشت: « همه‌ی ما امیدوار هستیم. شرایط بانوان همانند تیم فوتبال آقایان در این باشگاه خیلی خوب شده است. سپاهان با تغییر و تحولاتی که تجربه کرد روی بانوان و آقایان ورزشکارش در هر رشته و رده‌ای تاثیر مثبت گذاشت. همه چیز احساس می‌کنم بهتر شده و عطش زیادی داریم برای اینکه موفقیت کسب کنیم. امیدواریم در این مسیر رسانه‌ها هم بیشتر به فوتبال بانوان توجه کنند. سال گذشته که خبری از آنها نبود.»


مریم رهیده, سپاهان اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها