ورود / عضویت
تاریخ 1399/08/04 ساعت 11:28

۲۰ درصد بدهی فصل گذشته بزودی پرداخت می شود

وحیده رنجبری سرمربی و افسانه هاشمی سرپرست همیاری ارومیه شدند

وحیده رنجبری سرمربی و افسانه هاشمی سرپرست همیاری ارومیه شدند مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی گفت: برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرده‌ایم که هدف ما در این فصل صعود به دور دوم است.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا حسین پزشکیان گفت: از مدت‌ها قبل برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و هم‌اکنون در حال مذاکره با بازیکنان برای تکمیل نفرات هستیم.
وی با اشاره به اینکه افسانه هاشمی به‌عنوان سرپرست تیم وظیفه مذاکره با بازیکنان را دارد، گفت: بنا داریم امسال تیمی قدرتمند را راهی لیگ برتر کنیم و در این خصوص با وحیده رنجبری به‌عنوان سرمربی به توافق‌هایی دست یافته‌ایم و در ادامه بازیکنان کلیدی را حفظ و با رویکرد بومی گزینی به دنبال جذب چند بازیکن از بانوان با استعداد فوتبال استان هستیم.
وی در خصوص پست دروازه‌بانی تیم گفت: سمیرا محمدی فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست برای تیم به میدان برود و امسال به نماینده البرز پیوسته و ما در این پست به دنبال جذب گزینه مدنظر سرمربی هستیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای تکمیل تیم و برطرف کردن نقاظ ضعف نیز، از بازیکنان لیگ برتری جذب خواهیم‌کرد.
پزشکیان گفت: با توجه به اینکه به خاطر بیماری کرونا، فصل جدید در ۲ گروه برگزار خواهدشد، امیدواریم بتوانیم از مرحله گروهی صعود کرده و به دور دوم برسیم.
پزشکیان در مورد مطالبات بازیکنان نیز گفت: تمام مطالبات تیم فوتبال بانوان جز بخشی از مطالبات کادرفنی و ۲۰ درصد قرارداد فصل گذشته پرداخت شده و ۲۰ درصد مبلغ فصل گذشته به دلیل برگزار نشدن بازی‌های لیگ به خاطر شیوع کرونا که رقمی در حدود ۲۷ میلیون تومان است، بزودی پرداخت خواهدشد.
وی درخصوص تاثیر مشکلات مالی سازمان همیاری بر تیم‌داری گفت: با حمایت و توجه استاندار آذربایجان‌غربی، کلیه مطالبات کارکنان تا پایان سال ۹۸ تسویه شده و چندی قبل تیم فوتبال بانوان را در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی ثبت کردیم تا بصورت حرفه‌ای‌تر تیم‌داری کنیم.
تیم همیاری آذربایجان‌غربی فصل گذشته با ۱۶ امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت.
بنا به آخرین تصمیمات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، فصل جدید لیگ برتر بانوان در ۲ گروه و به صورت دوره‌ای برگزار خواهدشد.


همیاری ارومیه


دیدگاه شما
دیدگاه ها