ورود / عضویت
تاریخ 1399/07/08 ساعت 11:04

قرارداد بازیکنان بومی باشگاه منعقد شد و فردا اولین جلسه تمرین برگزار می شود

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی: تا مادام حضور این تیم مدیریتی، در بخش زنان تیمداری می‌کنیم

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی: تا مادام حضور این تیم مدیریتی، در بخش زنان تیمداری می‌کنیم

به گزارش فوتبالدخت میثم شاهین مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص شرایط تیم فوتبال زنان ملوان گفت: در روزهای گذشته اخباری در رسانه‌ها منتشر شده بود و در آن گفته شده بود شاید ملوان در حوزه زنان تیم‌داری نکند. در ابتدا باید بگویم چنین موضوعی اصلاً مطرح نبوده و نیست و تا مادامی که این تیم مدیریتی در حال فعالیت در باشگاه ملوان هستند نگاه ویژه‌ای به تیم فوتبال زنان ملوان داریم. حتی در سال گذشته که شرایط ملوان به مراتب بدتر بود بدون کمترین پشتوانه مالی سعی بر حمایت و شکل‌گیری این تیم داشتیم و از شرایط دشوار عبور کردیم.


 شاهین در خصوص وضعیت پرداخت‌ها و مباحث مالی پیرامون باشگاه ملوان گفت: سال گذشته تنها سالی بود که تیم ما از لحاظ سفرها وضعیت مناسب‌تری داشت. البته این وضعیت، ایده آل نیست اما مربیان و بازیکنان خود می‌توانند گواه این ادعا باشند. در تیم فوتبال زنان ملوان در زمان مناسبی ۷۰ درصد از قرارداد بازیکنان را تسویه کردیم این در شرایطی است که تیم فوتبال مردان ما با جریمه ۲۰ درصدی به خاطر نتایج همراه بودند اما این جریمه در خصوص تیم زنان اعمال نشد. در نهایت با مصوبه هیات مدیره باشگاه به علت آنکه مسابقات لیگ فوتبال زنان در فصل گذشته به پایان نرسید تصمیم کسر مبلغ قرارداد در این بخش اتخاذ شد.


 مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص استارت تیم زنان این باشگاه گفت: در روزهای گذشته قرارداد برخی بازیکنان بومی باشگاه همچون خانم‌ها نوری، نزهتی، شاه ملک پور، ابراهیمی و … منعقد شد و طی چند روز آینده وضعیت قرارداد سرمربی تیم نیز نهایی می‌شود. فردا نخستین جلسه تمرین تیم فوتبال زنان باشگاه برگزار خواهد شد. همچنین مانند تیم فوتبال مردان که در عرصه رسانه‌ای و رونمایی، فعالیت‌های قابل توجهی داشتیم برای تیم فوتبال زنان باشگاه هم در تدارک برنامه‌ای خاص هستیم.




میثم شاهین, مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی, ملوان بندرانزلی


دیدگاه شما
دیدگاه ها