ورود / عضویت
تاریخ 1399/06/11 ساعت 22:00

تا هفته آینده وضعیت اسپانسر نماینده بوشهر و تسویه حساب بازیکنان قطعی می شود

محتشم: فدراسیون اعلام کرده سهمیه تیم های قعرجدولی حفظ می شود

محتشم: فدراسیون اعلام کرده سهمیه تیم های قعرجدولی حفظ می شود به گزارش فوتبالدخت نائب رئیس هیات فوتبال بوشهر در خصوص شرایط نماینده استان در لیگ فوتبال زنان گفت: متاسفانه در فصل گذشته نماینده بوشهر عملکرد مناسبی نداشت اما فدراسیون به ما اعلام کرده است که تیمی سقوط نمی‌کند و سهمیه ما در لیگ زنان حفظ خواهد شد. به ویژه اینکه در میانه فصل بحث انتقال این تیم به بخش خصوصی پیش آمد و این انتقال صرفاً در حد یک نام بود. تمایل هیات فوتبال بوشهر بر حفظ سهمیه تیم است و قرار است با سه یا چهار شرکتی که تمایل به اسپانسری این تیم دارند به نتیجه برسیم.

امیرحسین محتشم در خصوص مباحث مالی پیرامون تیم فوتبال زنان نماینده بوشهر گفت: بدون شک در حضور ما در لیگ آینده بدون اسپانسر نخواهد بود. از زمان فعالیت من در هیات فوتبال حدود شش ماه می‌گذرد و تا جایی که در جریان هستم پرداختی اندکی پیش از این زمان به بازیکنان تیم انجام شده بود. معمولاً تیم‌ها به خاطر شرایط کرونا و برگزار نشدن مسابقات درصدی از مبالغ بازیکنان کم می‌کنند. معمولاً در بخش مردان این رقم در حدود ۳۰ درصد قرار است. به جز این مورد جایگاه نامناسب تیم هم مورد دیگری است که موجب کاهش دستمزد بازیکنان می‌شود. در تلاشیم مابقی بدهی به بازیکنان را تا هفته آینده و نهایی شدن اسپانسر تسویه کنیم.

 محتشم در مورد سقف قرارداد بازیکنان بوشهری در لیگ زنان گفت: طبق اطلاعاتی که من از قراردادها دارم سقف قرارداد ما در لیگ گذشته ۱۰ یا ۱۵ میلیون تومان بوده است و قرارداد صفر هم نداشتیم.


امیرحسین محتشم, سینا بوشهر


دیدگاه شما
دیدگاه ها