ورود / عضویت
تاریخ 1399/06/03 ساعت 12:22

از ذوب آهن، ملوان، تیم‌های خوزستانی، البرز و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم

سارا ظهرابی‌نیا: با نگاه فعلی پیشرفت نمی‌کنیم

سارا ظهرابی‌نیا: با نگاه فعلی پیشرفت نمی‌کنیم ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: نبود اردو و تمرین در تیم ملی نشان‌دهنده بی‌توجهی به فوتبال زنان است و با ادامه این روند هرگز به پیشرفت نمی‌رسیم.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا «سارا ظهرابی‌نیا» اظهار داشت: سطح لیگ این فصل نسبت به سال‌های از کیفیت فنی خوبی برخوردار بود. تیم وچان کردستان در این فصل خیلی خوب نتیجه گرفت اما متاسفانه کم و کاستی‌هایی در برگزاری لیگ بود. هر چند بخاطر کرونا همه موافق تعطیلی لیگ بودیم زیرا ادامه بازی‌ها به بازیکنان و باشگاه‌ها آسیب زیادی می‌زد.

وی افزود: اگر فدراسیون حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد می‌توانست با رعایت پروتکل بهداشتی اردوی ملی را برگزار کند تا بازیکنان انگیزه بگیرند. در فصل آینده با افت بازیکنان مواجه می‌شویم. همه فوتبالیست‌ها تمرین دارند اما بی‌انگیزه هستند زیرا اردو و لیگی نداریم و هنوز هم تاریخ قطعی برای برپایی لیگ برتر اعلام نشده است.
ملی‌پوش فوتبال زنان عنوان کرد: برای فصل آینده از ذوب آهن، ملوان و تیم‌های خوزستانی، البرز و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم. «مریم ایراندوست» در این فصل از لیگ برتر سرمربی تیم هیات فوتبال البرز نخواهد ماند. این تیم امسال هم تیم‌داری خواهد کرد اما در آن نمی‌مانم. هرگز بیشتر از یک فصل در هیچ تیمی بازی نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: در فصل گذشته از مسوولان تیم آویسا خوزستان ناراحت شدم زیرا به جرات می‌گویم که ۵۰ درصد به موفقیت این تیم کمک کردم تا وارد لیگ برتر شود. انگیزه فراوانی برای بازی در استان خودم داشتم. خوزستان این توانایی را دارد تا روی سکو بایستد اما تیم را خراب کردند که متاسفانه مجبور شدم تصمیمات دیگری بگیریم. همین شد که آویسا وضعیت بدی دارد و هر چند تیم است اما نمی‌توانم اعتماد کنم. احتمال ماندنم در خوزستان خیلی کم است و باید ببینم کدام تیم برای قهرمانی می‌بندد تا پیشنهادش را قبول کنم.

ظهرابی‌نیا همچنین گفت: مشکل بزرگ لیگ برتر نبود حامیان مالی است. جدای از آن در قضاوت داوران هم ضعف‌هایی وجود داشت. یک مدت به خاطر اعتصاب داوران، سازمان لیگ داورانی را برای قضاوت انتخاب کرد که حتی در لیگ دسته یک هم سوت نزده بودند و چند بازی را به خاطر قضاوت نادرست آنان از دست دادیم و از روند خوب خود دور شدیم.

ملی‌پوش فوتبال زنان یادآور شد: اردوی‌ تیم ملی تاکنون برگزار نشده و فدراسیون اکنون این شرایط را دارد تا اردوی تیم ملی زنان را برگزار کند و حتی در هر ماه چند روزی را برای اردو اختصاص دهد تا بازیکنان انگیزه بگیرند. در کنار آن سرمربی بازیکنان را می‌شناسد و آنان را برای مسابقات آماده می‌کند. با ادامه این وضعیت نتیجه خوبی نمی‌گیریم.


سارا ظهرابی نیا


دیدگاه شما
دیدگاه ها