ورود / عضویت
تاریخ 1399/04/25 ساعت 14:29

ویدئو

علیرضا جهانبخش به گلنوش خسروی چه گفت؟

علیرضا جهانبخش به گلنوش خسروی چه گفت؟ به گزارش فوتبالدخت علیرضا برای دومین بار از جوان‌ترین لژیونر ایرانی فوتبال زنان حمایت کرد و در برنامه هشت بهشت به تمجید از وی پرداخت.

شب گذشته گلنوش خسروی جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال بانوان که در تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه فصل گذشته توپ می‌زد، میهمان برنامه «هشت بهشت» از شبکه استانی اصفهان بود؛ در بخشی از این برنامه دست اندرکاران  هماهنگی را با علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران که در لیگ جزیره و تیم برایتون توپ می‌زند انجام داده بودند و او پیامی تصویری خطاب به گلنوش خسروی ارسال کرد.

ویدئوی پیام علیرضا جهانبخش به جوانترین لژیونر فوتبال زنان را در ادامه میبینید:

 
جهانبخش شب گذشته در پیام تصویری‌اش گفت:
 به نام خدا
عرض سلام و ادب دارم خدمت همه اصفهانی‌های عزیز و خونگرم و همه بینندگان خوب برنامه هشت بهشت
من شنیدم که میهمان برنامه‌تون گلنوش عزیز است، خواستم از اینجا سلامی رو عرض کنم خدمتش و آرزوی موفقیت کنم براش و ما یک صحبتی قبلا داشتیم که از موفقیت‌ها و سختی‌هایی که قطعا در این مسیر لژیونر شدنش داشت، تعریف کرد. من به شخصه می‌دونم چقدر سخت هست و براش آرزوی موفقیت دارم و ازش می‌خوام که تلاش کنه، ایمان داشته، هدفش رو دنبال کنه و به امید خدا بتونه به همه اهداف بزرگ زندگی فوتبالی‌اش برسه و ما به عنوان یک ایرانی بهش افتخار کنم.

دوست دارم از گلنوش عزیز بخوام که توی این مسیر متوقف نشه قطعا سختی‌های زیادی در مسیرش قرار خواهد گرفت، مشقت‌های زیاد و ناملایمتی‌های زیاد ولی به مسیرش و اون هدفی که داره بتونه دنبال کنه و همونجور که گفتم بتونه هم برای کشورمون و هم برای فوتبال کشورمون افتخار آفرینی کنه و نشون بده که بانوان ایرانی چقدر استعداد دارند و به امید خدا لژیونر خوب و نماینده خوبی برای کشورمون باشه چیزی که من در این سالها براش تلاش کردم و قطعا اون پیشرفت و افتخارآفرینی و به عنوان یک ایرانی بتونم عملکرد خوبی رو داشته باشم برام از همه چی مهمتر بوده که قطعا به این مسیر ادامه خواهم داد.

مراقب خودتون باشید، گلنوش عزیز موفق باشی، به امید دیدارتون


علیرضا سهرابی, گلنوش خسروی


دیدگاه شما
دیدگاه ها