ورود / عضویت
تاریخ 1399/04/20 ساعت 16:59

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام:

فاطمه پسندیده: پیشرفت فوتبال زنان نیاز به برنامه هدفمند دارد

فاطمه پسندیده: پیشرفت فوتبال زنان نیاز به برنامه هدفمند دارد فاطمه پسندیده گفت: پیشرفت فوتبال بانوان نیاز به یک برنامه ریزی اساسی دارد، متاسفانه بخش بانوان به اندازه کافی جدی گرفته نمی‌شود.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فاطمه پسندیده بازیکن تیم پالایش گاز ایلام گفت: شهر محل سکونت ما از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و من در خانه تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم به خاطر شرایط فوتبال بانوان و امکانات این بخش، برگزاری لیگ مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

او تصریح کرد: فصل گذشته به تیم پالایش گاز ایلام پیوستم و برای ۳ فصل با این باشگاه قرارداد بستم. لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل ۹۸ کیفیت خوبی داشت و بازیکنان جوان در مسابقات حضور داشتند، البته متاسفانه یکسری بی نظمی‌ها هم در لیگ مشاهده می‌شد.

پسندیده افزود: پیشرفت فوتبال نیاز به یک برنامه ریزی اساسی دارد. فوتبال ایران به خصوص در بخش بانوان جدی گرفته نمی‌شود. من متولد سال ۸۳ هستم و فوتبال را از  ۱۰ سالگی شروع کردم و سال گذشته برای اولین بار وارد لیگ برتر شدم. در حال حاضر زبان انگلیسی ام را تقویت می‌کنم تا لژیونر شوم.

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در ادامه گفت: سال گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شدم و در اردوی آخر تیم ملی زیر ۱۶ سال، کشاله پای راستم آسیب دید و نتوانستم همراه تیم ملی باشم.


فاطمه پسندیده, پالایش گاز ایلام


دیدگاه شما
دیدگاه ها