ورود / عضویت
تاریخ 1399/04/16 ساعت 09:14

باشگاه‌ها از این تاخیر آسیب می‌بینند

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام: علت تاخیر سازمان لیگ در خصوص فوتبال زنان چیست؟

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام: علت تاخیر سازمان لیگ در خصوص فوتبال زنان چیست؟ به گزارش فوتبالدخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ایناس آراسته نژاد سرمربی تیم بانوان پالایش گاز ایلام گفت: ما به سازمان لیگ اعلام کردیم که هر چه سریع‌تر تکلیف لیگ بانوان را مشخص کنند. بهتر است مسابقات این فصل را تعطیل کنند و به فکر رقابت‌های آینده باشند. نمی‌دانم چه علتی باعث شده که هنوز نامه‌ای به باشگاه‌ها نزده اند؟ باشگاه‌ها از این تاخیر آسیب می‌بینند، ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان ما هنوز پرداخت نشده است و منتظر نتیجه لیگ هستیم. لیگ نزدیک به ۶ ماه است که تعطیل شده و باید هرچه سریع‌تر تکلیف بازیکنان مشخص شود.

او تصریح کرد: سال ۹۸ لیگ خوبی برای فوتبال بانوان بود و ۲ تیم توانمند هم به جمع تیم‌های حاضر در لیگ اضافه شدند که یکی از آن‌ها هیئت فوتبال البرز بود. پنج تیم صدر جدول رقابت نزدیکی بایکدیگر داشتند. اما اواخر لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت بازیکنان بازی‌ها لغو شد. تیم‌های اول تا سوم مسابقات و تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک مشخص هستند و برگزاری بازی‌ها تفاوتی در جدول ایجاد نمی‌کند. شاید رده بندی تیم‌های وسط جدول یک مقدار جابه جا شود.

آراسته نژاد افزود: ۲ فصل با تیم پالایش گاز ایلام قرارداد دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای استان خودم فعالیت کنم. خوشبختانه باشگاه پالایش زمین و امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار داده است تا بتوانیم تیم منسجم و بی حاشیه‌ای داشته باشیم. برای میزبانی هایمان آمبولانس در کنار زمین داشتیم، تنها نگرانی ما در حال حاضر این است که سازمان لیگ در اعلام تکلیف لیگ بانوان تاخیر می‌کند و به باشگاه‌ها نامه نمی‌زند. بازیکنان منتظر حقوقشان هستند و ما هم سردرگم هستیم و می‌خواهیم برای آینده برنامه ریزی کنیم.


ایناس آراسته نژاد, پالایش گاز ایلام


دیدگاه شما
دیدگاه ها