ورود / عضویت
تاریخ 1399/04/11 ساعت 10:52

نسیمه غلامی: شنبه فدراسیون، یعنی دقیقا کِی؟!

نسیمه غلامی: شنبه فدراسیون، یعنی دقیقا کِی؟! بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی می‌گوید: مدتی است که سازمان لیگ تصمیمات خود را برای ادامه مرحله حذفی لیگ برتر از این شنبه به آن شنبه موکول می‌کند. آرامش نداریم و از این بلاتکلیفی کلافه و خسته شده‌ایم.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از شهرآرا نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال دختران، که فصل جاری برای تیم مشهد در لیگ برتر به میدان رفته بود، با اشاره به بلاتکلیفی تیم‌ها و سکوت فدراسیون برای ادامه لیگ اظهار می‌کند: سال گذشته تیم شرکت ملی‌حفاری اهواز تا روزهای پایانی در رده نخست جدول قرار داشت، اما در مرحله پلی‌آف سوم شد. شاید با مس رفسنجان بازی کنیم و ببازیم. به‌همین‌دلیل دوست داریم تا مرحله حذفی برگزار شود. نمی‌دانم چرا شیرین نصیری، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال زنان، به ما می‌گوید این شنبه یا آن شنبه برای تاریخ برگزاری مرحله پلی‌آف تصمیم قطعی گرفته می‌شود. نمی‌دانم این شنبه چه زمانی می‌رسد.

او ادامه می‌دهد: از اسفند سال گذشته تاکنون در حال تمرین هستم و از تمرین بی‌هدف خسته شده‌ام. سازمان لیگ یا بگوید که این مسابقات برگزار می‌شود تا تکلیف خود را بدانیم یا اگر برگزار نمی‌شود، تصمیم دیگری بگیریم. اگر وضعیت خوزستان قرمز است، چرا برای مردان این‌گونه نیست و فقط برای فوتسال زنان، رنگ وضعیت تغییر می‌کند؟ هیج فرقی بین زنان و مردان ورزشکار نیست. اگر فینال فوتسال مردان برپا شده، فینال فوتسال زنان نیز می‌تواند برگزار شود. عضو تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی می‌گوید: خواهش می‌کنم هرچه‌سریع‌تر اعلام کنند که آیا این مسابقات برگزار می‌شود یا خیر. بازیکنان 4 تیم حاضر در مرحله پلی‌آف کلافه و خسته شده‌اند. اگر فصل آینده شهریور یا مهر آغاز شود، دست‌کم باید ۲۰ روز استراحت داشته باشیم. ازطرف‌دیگر اردوهای تیم ملی و بازی‌های داخل سالن و جام ملت‌ها را نیز پیش‌رو داریم.





نسیمه غلامی


دیدگاه شما
دیدگاه ها