ورود / عضویت
تاریخ 1399/04/10 ساعت 09:06

همیاری ارومیه جان تازه می گیرد

همیاری ارومیه جان تازه می گیرد مدیرعامل سازمان همیاری آذربایجان‌غربی گفت: حضور تیم فوتبال زنان استان در لیگ برتر حرفه‌ای‌تر می‌شود و توجه ویژه ای به این تیم خواهدشد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از برنا، حسین پزشکیان گفت: سیاست سازمان همیاری امسال به تیم فوتبال استان تغییر کرده و از امسال نگاه حرفه‌ای تری خواهیم داشت و در این خصوص علاوه بر تیم‌داری در لیگ برتر، آکادمی فوتبال بانوان را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: به ‌رغم بی مهری در سال های گذشته به تیم فوتبال زنان، ما هزینه تیم داری را با نگاه حرفه ای تر به فرصت تبدیل کرده ایم و به دنبال کسب نتایج قابل قبول خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایچان‌غربی افزود: در ۲ سال گذشته سیاست مدیران، انحلال تیم بود ولی با حمایت استاندار و توجه هیات فوتبال استان، هدف من تیم‌داری با بهترین عملکرد و توجه حرفه‌ای به استعدادهای استان خواهدبود.

وی ادامه‌داد: با پایان بیماری کرونا و آماده بودن زیرساخت‌ها، با قدرت تمام این تیم را به یکی از تیم‌های مطرح کشور تبدیل خواهیم کرد و برای آماده‌سازی تیم از استعدادهای استان و بازیکنان سابق تیم که در سالیان گذشته توانسته‌اند عملکرد خوبی داشته‌باشند، تیمی مقتدر و آماده را راهی لیگ برتر خواهیم‌کرد.


حسین پزشکیان, همیاری ارومیه


دیدگاه شما
دیدگاه ها
اسم تیم همیاری آذربایجان غربی هستش نه همیاری ارومیه