ورود / عضویت
تاریخ 1399/04/06 ساعت 15:27

کمک پانصد هزار دلاری فیفا به فدراسیون برای توسعه فوتبال و فوتسال زنان

کمک پانصد هزار دلاری فیفا به فدراسیون برای توسعه فوتبال و فوتسال زنان یک خبر خوب برای بانوان فوتبالیست و فوتسالیست که هنوز پاداش قهرمانی های خود را نگرفته اند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از طرفداری فدراسیون فوتبال اگر فیفا را مجاب کند برای توسعه فوتبال بانوان برنامه و طرح اجرایی دارد، یک ماه و نیم دیگر صاحب پانصد هزار دلار کمک فیفا می شود.

مرداد ماه امسال برابر با روزهای پایانی جولای 2020 فدراسیون بین المللی فوتبال به تمامی فدراسیون های زیر مجموعه خود مبلغ پانصد هزار دلار کمک می کند که این کمک مالی شامل فدراسیون فوتبال ایران هم می شود.

البته این پول فقط باید صرف توسعه فوتبال بانوان شود و کشورهای عضو حق ندارند پانصد هزار دلار اهدایی فیفا را صرف مخارج دیگری کنند. حتی با وجود تحریم ها، ایران حق بهره مندی از این کمک را دارد به شرطی که فیفا را مجاب کند این پول فقط خرج فوتبال بانوان می شود.

فیفا ژانویه 2021 برابر با دی ماه سال جاری نیز مبلغ پانصد هزار دلار دیگر به فدراسیون های زیر مجموعه خود کمک می کند، فدراسیون فوتبال ایران می تواند کمک دی ماه را خرج سایر موارد کند ولی پانصد هزار دلار مرداد ماه فقط برای توسعه فوتبال بانوان است.

منبع: طرفداری


تیم ملی فوتبال زنان ایران, فیفا


دیدگاه شما
دیدگاه ها