ورود / عضویت
تاریخ 1399/04/04 ساعت 10:11

به بچه هایم تبریک می گویم

مرضیه جعفری: بازی کنیم یا نکنیم شهرداری بم قهرمان می‌شود! 

مرضیه جعفری: بازی کنیم یا نکنیم شهرداری بم قهرمان می‌شود!  مربی تیم فوتبال شهرداری بم قهرمان اعلام شدن این تیم در مسابقات را حق مسلم تیمش می داند.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از "ورزش سه"، هنوز در مورد رقابت های لیگ بانوان تصمیم گیری نشده و این در شرایطی است که تیم شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد و حتی یکبار هم امتیاز از دست نداده و تمام بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذشته است؛ گفته می شود جمع بندی های انجام شده بر این مبنا است که شهرداری بم به عنوان قهرمان اعلام شود.

مرضیه جعفری مربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در این رابطه در گفتگویی گفت: « ما مثل سال گذشته که با اقتدار قهرمان شدیم، الان هم تفاوت امتیاز زیادی با تیم دوم و چه بازی ها برگزار شود و چه نشود، ما قهرمان هستیم. چهار بازی دیگر داریم که سه بازی در خانه خودمان است.»

او ادامه داد: « تیم های دوم و سوم نامه زده اند که ما قبول داریم شهرداری بم قهرمان شود و جدول فعلی را لحاظ کنید.»

جعفری در مورد بازی ها و کیفیت فنی تیمش توضیح داد: « خدا را شکر می کنم. ما تا بازی هجدهم هیچ امتیازی از دست ندادیم و همه بازی ها را مقتدرانه بردیم. من به بچه هایم تبریک می گویم؛ خیلی زحمت کشیدند و مسئولین هم خیلی کمک کردند.»

او سپس با تقدیر از مسئولین برگزاری مسابقات گفت: « قبل از اینکه ویروس کرونا وارد کشور شود، تا چهارم اسفندماه بازی ها را به طور منظم برگزار می کردیم و هیچ وقفه ای ایجاد نشد.این را هم باید بگویم که برای این قهرمانی هم خدا کمکمان کرده است.»


مرضیه جعفری, شهرداری بم


دیدگاه شما
دیدگاه ها