ورود / عضویت
تاریخ 1399/03/17 ساعت 21:11

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ زنان نه!

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ زنان نه! وضعیت ادامه یا پایان لیگ برتر فوتبال زنان در حالی مشخص نیست که سازمان لیگ تکلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال زنان از تاریخ هفتم‌اسفند ۹۸ لغو شد. با از سرگیری فعالیت برخی از رشته‌های ورزشی و تصمیم‌گیری در مورد شروع رقابت‌های لیگ، از آنجایی که تنها چهار بازی از لیگ زنان باقی مانده و انجام آنهاجایگاه تیم‌های صدرنشین را تغییر نمی‌دهد، مربیان و بازیکنان خواستار اعلام پایان لیگ شدند.
گلاره ناظمی، مسئول کمیته مسابقات زنان پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به درخواست تیم‌ها برای تعطیلی لیگ در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود. هر چند از این اظهار نظر مدت‌ها می‌گذرد اما هنوز تصمیم قطعی در مورد سرنوشت لیگ گرفته نشده است؛ مرضیه جعفری، سرمربی تیم صدرنشین شهرداری بم کرمان نیز به ایسنا گفت:" گویا قرار نیست مسابقات برگزار شود اما هنوز چیزی به صورت شفاهی یا کتبی اعلام نشده است."
بلاتکلیفی لیگ زنان و سکوت فدراسیون فوتبال در مورد اعلام قهرمان و پایان رسمی مسابقات در حالی است که تکلیف در بخش مردان مشخص شده حتی وضعیت لیگ‌های دسته دو و سه نیز روشن است و مسابقات از تیرماه آغاز می‌شود.
بی‌توجهی به تعیین تکلیف مسابقات در بخش زنان قابل توجیه نیست و صرفا می‌تواند بیانگر نگاه مسئولان تصمیم گیرنده به بخش زنان باشد. با توجه به درخواست برخی تیم‌ها برای اعلام پایان لیگ و عدم تغییر در جایگاه مدعیان قهرمانی، مسئولان باید با اولویت قرار دادن سلامتی بازیکنان هر چه زودتر وضعیت این فصل را مشخص کنند تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق‌تری شرایط لازم برای فصل بعد مسابقات را فراهم کنند.




لیگ فوتبال زنان ایران


دیدگاه شما
دیدگاه ها