ورود / عضویت
تاریخ 1399/03/15 ساعت 15:58

انتقاد از نویل به خاطر بی‌احترامی به فوتبال زنان

انتقاد از نویل به خاطر بی‌احترامی به فوتبال زنان فیل نویل سرمربی تیم ملی زنان انگلیس به دلیل اظهارات اخیرش به بی‌احترامی به جایگاه مربی تیم ملی فوتبال زنان این کشور متهم شده و انتقادهای زیادی به او وارد شده است.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، فیل نویل سرمربی تیم ملی فوتبال زنان انگلیس به دلیل اظهارات اخیرش با انتقادهای زیادی مواجه شده. نویل به بی‌احترامی به جایگاه مربی‌گری تیم ملی زنان متهم شده. ماجرا از آنجا آغاز شد که نویل اعلام کرد سال آینده با پایان قراردادش با تیم ملی زنان آن را تمدید نخواهد کرد چرا که از آغاز به این شغل به عنوان سکوی پرتابی برای ورود به دنیای مربی‌گری باشگاهی نگاه می‌کرده است.

فیل نویل 43ساله از سال 2018 سکان هدایت تیم ملی زنان انگلیس را به عهده داشته. تصمیم نویل برای تمدید نکردن قراردادش به این معنی است که او در رقابتهای اروپایی دیگر مربی زنان انگلیس نخواهد بود. چرا که این رقابتها به دلیل بحران کرونا به سال 2022 منتقل شده است.

نویل در صحبتهای حالا جنجالی خود گفته بود:" هدف من از اول همین بود که سه سال در تیم ملی زنان کار کنم و بعد به مربی‌گری باشگاهی برگردم. این هدفی بود که از اول داشتم. این دوره عالی بوده و من عاشق تک تک لحظاتش هستم ولی مربی‌گری باشگاهی چیز دیگری است و من در حال حاضر احساس می‌کنم به آن نیاز دارم".

ستاره‌های تیم ملی زنان انگلیس و رسانه‌های این کشور انتقادات شدیدی از فیل نویل کرده و می‌گویند او با این حرفهایش فوتبال زنان را کم‌اهمیت تلقی کرده و به جایگاه ملی سرمربی تیم ملی زنان کشور بی‌احترامی کرده است.


فیل نویل, تیم ملی فوتبال زنان انگلیس


دیدگاه شما
دیدگاه ها