ورود / عضویت
تاریخ 1399/02/18 ساعت 21:37

رقابت‌ها در سال گذشته به شکل جذاب تری برگزار می‌شدند

زهرا قنبری: سلامتی بازیکنان مهم‌تر از لیگ است

زهرا قنبری: سلامتی بازیکنان مهم‌تر از لیگ است ملی پوش تیم شهرداری بم گفت: سلامتی بازیکنان اهمیت بیشتری نسبت به برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان دارد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان زهرا قنبری بازیکن تیم شهرداری بم اظهار کرد: تمریناتم در این روز‌ها به صورت انفرادی در منزلمان دنبال می‌شود و شرایط تمرین در اماکن ورزشی مهیا نیست. نظر شخصی من این است که مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان را تمام کنند، زیرا سلامت بازیکنان مهم‌تر از هر چیز دیگری است. اگر بازی‌ها هم برگزار شود، خواهیم دید که به دلیل دور بودن بازیکنان از تمرینات حرفه ای، رقابت‌ها کیفیت سابق را ندارد و دلیل آن هم نخواهند داشت و باعث مصدومیت و آسیب دیدگی می‌شود.

او تصریح کرد: مربیان و مسئولان باشگاه شهرداری بم در مصاحبه‌هایی که کرده بودند موافق اتمام مسابقات لیگ بودند. ما نمی‌توانیم به این امید که اتفاقی برای کسی رخ نمی‌دهد، رقابت‌ها را از سر بگیریم.

قنبری افزود: سطح بازی‌ها در لیگ امسال نسبت به سال گذشته افت داشت و به نظرم اگر بیاییم به خاطر چهار هفته باقی مانده از لیگ، دوباره مسابقات را برگزار کنیم شاهد افت بیشتری هم خواهیم بود. رقابت‌ها در سال گذشته به شکل جذاب تری برگزار می‌شدند.


زهرا قنبری, شهرداری بم


دیدگاه شما
دیدگاه ها