ورود / عضویت
تاریخ 1399/01/19 ساعت 21:26

گلاره ناظمی: خدا را شکر بازیکنی از ما کرونا نگرفته است

گلاره ناظمی: خدا را شکر بازیکنی از ما کرونا نگرفته است گلاره ناظمی می‌گوید که تا جایی که اطلاع دارد بازیکنی از فوتبال یا فوتسال زنان کرونا نگرفته است.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتبال ایران در خصوص تعطیلی لیگ و بیماری کرونا گفت: در این روزها که واقعا هیچ کاری انجام نمی‌دهیم تا اینکه ببینیم وضعیت بیماری کرونا چه می‌شود. چهار هفته از لیگ زنان باقی مانده است و لیگ‌های دیگر نیز وضعیت مشخصی ندارند و شاید فقط بتوان گفت که تیم اول مشخص است. حالا باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند که در مورد زنان هم همان طرح را پیاده کنیم.

داوران در این مدت آمادگی بدنی خود را چگونه حفظ می‌کنند؟ وی در پاسخ به این سوال گفت: من و کوپال در خانه تمرین می‌کنیم. ما در آپارتمان هستیم و نمی‌توانیم بگوییم که تمرین هوازی داریم اما تمرینات با کش و وزنه را انجام می‌دهیم.

ناظمی درباره وضعیت لیگ زنان نیز گفت: ما منتظر تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. الان واقعا نمی‌توانیم بگوییم یک هفته یا دو هفته دیگر کنترل می‌شود. من اولین کسی بودم که لیگ‌ را تعطیل کردم. چون برخی مادر بودند و همه با خانواده ارتباط داشتند و وضعیت خطرناک بود. خدا را شکر هیچ کدام از بازیکنان زنان تا آنجایی که من اطلاع دارم به کرونا مبتلا نشده است.




گلاره ناظمی, ویروس کرونا


دیدگاه شما
دیدگاه ها