ورود / عضویت
تاریخ 1398/11/14 ساعت 09:46

تحت تاثیر داوری جریان بازی عوض شد

مریم جهانجاتی: کارمان برای قهرمانی سخت شد

مریم جهانجاتی: کارمان برای قهرمانی سخت شد سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: تنها تیمی بودیم که در این سال‌ها از شهرداری بم امتیاز گرفتیم اما با شکست سنگین هفته گذشته برابر این تیم کارمان برای قهرمانی در لیگ برتر سخت شد.

شهرداری سیرجان هفته گذشته در دیدار برابر شهرداری بم با نتیجه چهار بر صفر نتیجه را واگذار کرد و با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال زنان ایستاد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا «مریم جهان نجاتی» در خصوص باخت برابر شهرداری بم اظهار داشت: متاسفانه در دقیقه هشت بازی نخستین گل را دریافت کردیم و این گل زودهنگام مقداری بازیکنانم را تحت تاثیر قرار داد. نیمه اول بازی بهتری نسبت به نیمه دوم ارایه دادیم. در دقیقه ۳۴ داور یک خطای مسلم مدافع بم را گرفت اما پنالتی را نگرفت. بعد از آن بازیکنانم بهم ریختند و در دقیقه ۴۱ روی یک ضربه کاشته، توپ ما به تیرک خورد و هافبک تیم نتوانست توپ را گل کند. همچنین ۲ بازیکن ۱۵ ساله خود را به جای بازیکنان با تجربه وارد زمین کردم تا به آنان نشان دهم که تجربه بازی برابر تیمی که سالهاست قهرمان می‌شود، چگونه است و ترس آنان بریزد. در تمام چهار سال اخیر تنها تیمی که توانست از شهرداری بم امتیاز بگیرد، شهرداری سیرجان بود.

وی اظهار داشت: وقتی تیمی بازیکنان جوانتری دارد و به خاطر اشتباه داوری موقعیت گلزنی را از دست می‌دهد، فشار روحی و روانی روی تیم بیشتر می‌شود. در ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم خوب حمله می‌کردیم اما روی اشتباه فردی خیلی ضربه خوردیم. متاسافنه گلر ما یک خروج اشتباه داشت و همان توپ به گل تبدیل شد. با این اشتباه شیرازه تیم از هم پاشید. همچنین تحت تاثیر داوری جریان بازی عوض شد. برای «فاطمه فهیمی» مسوول داوری زنان و کمیته داوران متاسفم که چنین اشتباهات داوری را حتی از طرف داور با تجربه‌ای چون «سلما رضوی» باید ببینیم. وی قضاوت عجیبی را در دیدار با بم از خود به نمایش گذاشت و نمی‌توان گفت این همه اشتباه عادی بود.

وی یادآور شد: تاکنون نارضایتی ما از قضاوت اشتباه داوران بی‌تجربه بود اما رضوی را همیشه جزو بهترین داوران لیگ می‌دیدم اما از قضاوت او در این دیدار متعجب شدم زیرا او بی‌تجربه نیست. وی هفت قدم تا صحنه پنالتی فاصله داشت و آن را تنها خطا اعلام کرد. با برنامه برای دیدار با شهرداری بم رفته بودیم و اگر اتفاقات داوری نبود چاشنی بدشانسی ما را رها می‌کرد و کار برای تیم سخت نمی‌شد. از داوران با تجربه خواهش می‌کنم تا تحت تاثیر نام تیم‌ها قرار نگیرند و دقت بیشتری روی صحنه‌ها داشته باشند.

جهان نجاتی ادامه داد: این هفته میزبان سپاهان هستیم. دیدار حساسی که جایگاه سومی را در جدول مشخص می‌کند. چون در خانه خود هستیم و با تمام توان در این دیدار حاضر می‌شویم و موفق به شکست این تیم خواهیم شد. در دور رفت سپاهان را در خانه با نتیجه ۳ بر صفر بردیم و سال گذشته نیز برابر این تیم به برتری ۴ بر یک دست یافتیم.

مریم جهان نجاتی, شهرداری سیرجان, داوری در فوتبال بانوان


دیدگاه شما
دیدگاه ها