ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/09 ساعت 19:39

یاران مدائم زاده به بم نمی روند

انصراف همیاری ارومیه از دیدار هفته نهم

انصراف همیاری ارومیه از دیدار هفته نهم تیم همیاری ارومیه از دیدار با شهرداری بم در هفته نهم لیگ فوتبال زنان انصراف داد

به گزارش فوتبالدخت کریم علیزاده مدیر تیم همیاری ارومیه در خصوص علت انصراف تیمش برای این دیدار گفت: علت اصلی این انصراف مشکلات مالی است و بحث برد و باخت مطرح نیست.همچنین اگر ما به بم می رفتیم بازی سه شنبه مقابل ذوب آهن را از دست می دادیم.

وی افزود: ۱۰ روز است که مدیریت این تیم به من واگذار شده و سعی کردم در این مدت مشکلات را حل کنم. در ابتدای ورود مقداری از مبالغ قرارداد بچه ها را واریز کردیم؛ قبل بازی اصفهان و قبل از تعطیلات هم پرداختی خواهیم داشت و هدف این کار بالا بردن روحیه تیم است. استاندار محترم آذربایجان غربی کمک های بسیار زیادی به ما کردند و مدیر عامل محترم سازمان نیز عنایت ویژه ای به تیم داشتند ولی ما از سایر مسئولین هم این انتظار را داریم. واقعا دست تنها هستم و برای نگه داشتن این تیم نیاز به توجه مسئولان استان به این تیم داریم خصوصا اداره کل ورزش جوانان عنایت ویژ ه ای در این زمینه داشته باشد."

مدیر تیم همیاری ارومیه در خصوص برنامه های نیم فصل دوم تیمش افزود: برای نیم فصل دوم برنامه های زیادی دارم و می خواهم تیم را تقویت کنم. با اضافه کردن چند بازیکن بومی و غیر بومی شاکله تیم را قوی خواهیم ساخت.

علیزاده همچنین در خصوص دیدار همیاری ارومیه و ذوب آهن اصفهان در هفته دهم گفت: برای بازی با ذوب آهن تیم را چند روز زودتر اعزام خواهیم کرد تا با برگزاری تمرینات در اصفهان هم روحیه بچه ها را بالا ببریم و هم برای بازی آماده تر باشیم. احتمال اینکه خودم برای بازی به اصفهان بروم هم وجود دارد.

منبع: فوتلیدی

کریم علیزاده, مدیر تیم همیاری ارومیه, همیاری ارومیه, همیاری آذربایجان غربی, شهرداری بم, انصراف از مسابقه


دیدگاه شما
دیدگاه ها