ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/26 ساعت 09:37

بهترین پاسور تیم ما یک ماه مصدوم شد

بیان محمودی: با وجود تغییرات زیاد، هنوز آماده هستیم

بیان محمودی: با وجود تغییرات زیاد، هنوز آماده هستیم سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: با وجود تغییر ۷۰ درصدی در شاکله تیم سپاهان تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کردیم و امیدوارم در هفته‌های آتی امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا بیان محمودی گفت: ما هفته قبل دیدار سختی مقابل وچان کردستان داشتیم. تیمی که تا قبل از ما تنها در یک دیدار شکست خورده بود، اگرچه باختیم اما فرصت برای جبران زیاد است. هنوز قهرمانی و جایگاه اصلی تیم مشخص نیست. اختلاف ما با تیم سوم جدول یک امتیاز است. امیدواریم این هفته به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: وچان بازیکنان جدیدی جذب کرده و با این فوتبالیست‌ها قراردادهای بالایی بسته است. این تیم گلر اول تیم ملی را در اختیار دارد و توانسته با قدرت در این فصل ظاهر شود. برخی از بازیکنان تیم از سپاهان به همراه سرمربی خود به وچان رفتند و به هنگام جدایی از تیم به هیچکدام در این زمینه حرفی نزدم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان در خصوص اعتراض‌های اخیر سرمربیان گفت: ما هیچ اعتراضی به کادر داوری نداریم. به نظرم داوران خیلی زحمت می‌کشند و تمام تلاش خود را برای قضاوت مسابقات مختلف می‌کنند. آنان در هر بازی می‌خواهند بهترین باشند و از همه این دواران حمایت می‌کنم. داورانی که به تازگی در لیگ قضاوت می‌کنند نیز عملکرد خوبی دارند.

وی یادآور شد: ۷۰ درصد شاکله تیم سپاهان در این فصل عوض شده و هماهنگی بازیکنان زمان‌بر بود اما تاکنون نتایج قابل قبولی گرفتیم و فقط سه باخت داشتیم. گرچه بهترین پاسور تیم ما یک ماه مصدوم شد و او را در چهار دیدار در اختیار نداشتیم اما امیدوارم به رده‌های بالاتری در جدول برسیم.

محمودی درباره تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: این تیم تغییرات زیادی در این فصل داشت و امیدوارم هر چه سریعتر به جایگاه اصلی خود بازگردد.

بیان محمودی: با وجود تغییرات زیاد، هنوز آماده هستیم

بیان محمودی, سپاهان اصفهان, داوری در فوتبال


دیدگاه شما
دیدگاه ها