ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/06 ساعت 10:03

هدف ما حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته است

مرضیه جعفری: بازی با وچان کردستان پر هیجان ترین بازی لیگ برتر بود

مرضیه جعفری: بازی با وچان کردستان پر هیجان ترین بازی لیگ برتر بود سرمربی تیم شهرداری بم گفت: دیدار حساس امروز ما با وچان کردستان تیم رده دوم جدول رقابت ها، پرهیجان‌ترین بازی چند سال اخیر لیگ برتر بود که به نوعی رویارویی ۲ مدعی قهرمانی هم به شمار می‌رفت.

مرضیه جعفری روز جمعه بعد از پایان دیدار ۲ تیم مدعی عنوان قهرمانی در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ برتر زنان در ورزشگاه ملک نیای سنندج اظهار داشت: این بازی آخرین بازی نیم فصل بود و از آنجا که ۲ تیم قدرتمند و بدون شکست در مقابل هم قرار گرفته بودند، از حساسیت و هیجان بالایی نیز برخوردار بود.
وی با تبریک به تیم وچان کردستان اضافه کرد: کردستان تیم خوبی دارد و امیدواریم مسوولان استان، این تیم را با بازیکنان با انگیزه‌ای که در اختیار دارد، حمایت کند تا دختران‌ کُرد هم در ورزش کشور حرف برای گفتن داشته باشند.
جعفری با ابراز رضایت از عملکرد تیم خود در این دیدار افزود: در شرایط آب و هوایی متفاوتی با وچان بازی کردیم که همین سختی بازی را برایمان ۲ چندان کرده بود.
سرمربی تیم شهرداری بم اضافه کرد: تیم ما توانست تمرینات خوبی را برای این بازی انجام دهد و امروز مزد بازی خوب خود را گرفته و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کردیم.
وی به زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم وچان کردستان هم برای شکستن رکورد کلین شیت تبریک گفت.
جعفری درباره نیم فصل دوم رقابت ها و وضعیت تیم شهرداری بم هم گفت: در نیم فصل دوم بازیکنی از دست نمی دهیم و فکر نکنم بازیکنی هم به جمع تیم اضافه شود چون تمام هدف ما حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته است تا تعداد قهرمانی های تیم در لیگ برتر به عدد هفت برسد.
وی که از ۱۶ سالگی به مدت ۲۰ سال سابقه مربیگری تیم شهرداری بم را دارد، درباره تغییر شرایط در این بازی حساس به نفع تیم خود افزود: در نیمه مربیان تنها از لحاظ روانی روی بازیکنان تیم کار کردیم و تنها یک تغییر کوچک در ترکیب داشتیم ولی همین آمادگی روانی باعث شد تا میزبان را زمین گیر کنیم.
در آخرین دیدار نیم فصل اول هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان کشور، تیم وچان کردستان امروز میزبان شهرداری بم (قهرمان فصل گذشته) بود که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش نتیجه را ۳ بر ۲ به مهمان خود واگذار کرد.


دیدگاه شما
دیدگاه ها