ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/01 ساعت 02:02

تعطیلی لیگ جبران شود

شهناز یاری: فرشته کریمی برند فوتسال زنان است

شهناز یاری: فرشته کریمی برند فوتسال زنان است سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران درباره آسیب دیدگی فرشته کریمی گفت: کریمی برند فوتسال است، امیدواریم در حداقل ترین زمان ممکن به شرایط ایده‌آل برسد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از خبرگزاری مهر شهناز یاری درباره تماشای رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان گفت: در دو هفته اخیر بازی دو تیم هیات فوتبال خراسان – سایپا و دربی اهواز را از نزدیک تماشا کردم. بازی‌های خوبی بود. تیم آبادان تغییراتی در تیمش ایجاد کرده است و بهتر نتیجه می‌گیرد. هدفم تماشای تمام مسابقات لیگ است.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: تلاشم این است تمام رقابت‌های لیگ را از نزدیک تماشا کنم و ضمن ارزیابی عملکرد ملی پوشان، بازیکنان با استعداد را نیز شناسایی کنم تا کسی از قلم نیافتد. این وظیفه من است تا تمام مسابقات را از نزدیک رصد کنم و اگر نشد حداقل فیلم بازی‌ها را تماشا کنم.
وی درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: به دلیل آلودگی هوا در دو هفته از بازی‌های لیگ وقفه ایجاد شد و تایم زیادی را از دست دادیم. ۱۰ روز پایانی سال را در اختیار داریم و باید برنامه ریزی صورت گیرد تا بازیکنان به دور از خستگی مسابقات لیگ و آسیب دیدگی وارد اردو شوند. شاید بهتر باشد لیگ را کمی فشرده تر انجام دهیم تا دو هفته تعطیلی جبران شوند. این بر عهده سازمان لیگ است تا دو هفته تعطیلی را طوری برنامه ریزی کند که جبران شود.
یاری درباره وضعیت تیم ملی نیز گفت: دو مرحله اردو برگزار شده است و سیزدهم نیز مرحله سوم را آغاز خواهیم کرد. اردوهای در سطح خوبی برپا شد.
سرمربی تیم ملی در پایان درباره آسیب دیدگی فرشته کریمی و دوری شش ماهه او گفت: کریمی بازیکن با ارزش تیم ملی است و دوست نداریم او را از دست بدهیم. کریمی برند فوتسال زنان است امیدواریم با تلاش فیزیوتراپ‌ها در حداقل ترین زمان ممکن به شرایط ایده آل برسد اما ما نیز دست روی دست نخواهیم گذاشت و اگر بنا بر هر دلیلی کریمی به شرایط ایده آل نرسد مطمئن باشید بازیکنان با انگیزه و خوبی داریم تا از او استفاده کنیم.

شهناز یاری, فرشته کریمی


دیدگاه شما
دیدگاه ها