ورود / عضویت
تاریخ 1398/09/26 ساعت 17:54

جهانجاتی: نام تیم در رای کمیته انضباطی اشتباه درج شده است

گاف بزرگ کمیته انضباطی در انتشار آخرین رای خود

گاف بزرگ کمیته انضباطی در انتشار آخرین رای خود مربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در واکنش به رای کمیته انضباطی، گفت: کمیته انضباطی نام تیمی که با آن دیدار داشتیم و مدیرعامل سیرجان را در رای خود، اشتباه درج کرده است.

کمیته انضباطی امروز(سه شنبه) رای خود را در خصوص مربی و مدیرعامل تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان اعلام و آنان را به دلیل رفتار غیرورزشی در دیدار با زاگرس شیراز توبیخ کرد.

در رای کمیته انضباطی آمده است:
مسابقه فوتبال تیم‌های هیات فوتبال البرز و شهرداری سیرجان روز سوم آبان برگزار و «مریم جهان نجاتی» مربی شهرداری سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی با نماینده مسابقه به توبیخ کتبی محکوم شد.
مقیمی مدیرعامل تیم شهرداری سیرجان به دلیل اهانت به نماینده و سایر مسوولان و رعایت نکردن مقررات مبنی بر خودداری از ورود به مسابقات زنان، به توبیخ کتبی محکوم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

«مریم جهان‌نجاتی» مربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در گفت و گو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: باید از کمیته انضباطی پرسید که چرا اسم تیم را در رای خود اشتباه درج است. دیدار ما با با تیم هیات فوتبال البرز بود نه زاگرس شیراز. همچنین کمیته انضباطی نام مدیرعامل شهرداری سیرجان را اشتباه درج کرده است. شاید منظور کمیته مدیرعامل ما نیست و زاگرس شیراز بوده است.
وی ادامه داد: شب قبل از دیدار با هیات فوتبال البرز در هفته سوم لیگ برتر، جلسه‌ای با حضور مدیران عامل ۲ تیم و «غزاله فرشاد» نماینده فدراسیون فوتبال برگزار شد. وی تمامی دستورالعمل‌ها و قوانین برگزاری مسابقه را صورت الجسله کرد و امضای او و مدیران ۲ تیم پای صورت جلسه قرار دارد. روز مسابقه در اقدامی عجیب وارد رختکن شد و گفت که می‌خواهد موردی را درخصوص پوشش بازیکنان بررسی کند و به هر کسی که مشکلی داشته باشد، اجازه بازی نمی‌دهد.
جهان‌نجاتی ادامه داد: وی اجاز ندارد به عنوان نماینده بازی مطلبی را که نه صورت جلسه شده و نیز در دستورالعمل فدراسیون ثبت نشده است، ابلاغ و جو متشنجی را در رختکن ایجاد کند. اگر می‌خواست موردی را درخصوص بازیکنان بررسی کند، روز قبل از بازی اعلام می‌کرد و ما هم می‌پذیرفتیم.

وی افزود: فرشاد همچنین در رختکن فریاد زد که مجری قانون است و اجازه نداریم که در کار او دخالت کنیم. در واکنش به سخنان او از رختکن خارج شدم و حالا او مدعی شده و از من شکایت کرده است. در همان زمان نیز گزارشی از این موضوع برای کمیته انضباطی فرستادم. مربی تیم شهرداری سیرجان عنوان کرد: هیچ قانونی چنین اجازه‌ای به نماینده‌ای نمی‌دهد تا به رختکن حریف بیاید و بدون هیچ دستورالعمل و هماهنگی با بی‌احترامی با بازیکنان حرف بزند. این موارد غیرحرفه‌ای بودن وی را می‌رساند. کمیته انضباطی واقف به این قضیه است و اگر ابلاغی از طرف سازمان لیگ به هیات فوتبال استان می‌شد، از خود دفاع می‌کردیم.

شهرداری سیرجان, مریم جهان نجاتی, هیات فوتبال البرز, کمیته انضباطی


دیدگاه شما
دیدگاه ها