ورود / عضویت
تاریخ 1398/09/22 ساعت 17:31

مرضیه جعفری: داوران جوان برای بازی های سبک سوت بزنند

مرضیه جعفری: داوران جوان برای بازی های سبک سوت بزنند مربی تیم فوتبال شهرداری بم کرمان گفت: میدان دادن به داوران جوان برای کسب تجربه ضروری است اما این افراد باید در باز ی های سبک سوت بزنند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا مرضیه جعفری روز جمعه در حاشیه دیدار با تیم پالایش گاز ایلام اظهار داشت: دیدار تیم فوتبال پالایش گاز ایلام و شهرداری بم کرمان در حالی برگزار شد که هر 2 تیم جزو سه تیم برتر جدول بودند. وی افزود: با توجه به حساس بودن بازی و رقابت نزدیک بین این 2 تیم باید از داوران باتجربه برای برگزاری چنین بازی هایی استفاده شود.
جعفری یادآور شد: جای داوارن با تجربه در این دیدار خالی بود و داوران جوان نیز در این دیدار حق مطلب را بجا نیاورند.
وی اضافه کرد: شاید با حضور داوران با تجربه روند بازی برای 2 تیم تغییر پیدا می کرد اما به هر حال ما نیز به نظر داوران احترام گذاشته و قضاوت را به مخاطبان می سپاریم.
مربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم در خصوص زمین چمن ورزشگاه عدالت نیز گفت: با وجود بارندگی های شب گذشته احتمال خیس بودن و لیز بودن آن وجود داشت اما امروز بدون هیچگونه مشکلی دیدار برگزار شد. به گفته وی زمین این ورزشگاه استاندارد و برای برگزاری دیدارها شرایط لازم را داراست.
جعفری در خصوص تیم پالایش گاز ایلام نیز گفت: این تیم یکی از تیم های خوب لیگ برتر و دارای بازیکنان جنگنده ای است و با توجه به بومی بودن این تیم، همدلی فراوانی بین آنان وجود دارد. وی تاکید کرد: بازی مقابل تیم پالایش گاز ایلام همیشه سخت بوده و جزو تیم های غیرقابل پیش بینی و سخت است.
جعفری یادآور شد: تیم شهرداری بم هفته آینده با تیم سپاهان اصفهان دیدار می کند.
تیم فوتبال زنان شهرداری بم کرمان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم پالایش گاز ایلام را با پنج گل در خانه شکست داد. تیم پالایش گاز ایلام در رده سوم جدول قرار دارد. تیم فوتبال زنان شهرداری بم با 9 بازی و 27 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد این تیم ۶ قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.


مرضیه جعفری, شهرداری بم, داوران زن


دیدگاه شما
دیدگاه ها