ورود / عضویت
تاریخ 1398/09/21 ساعت 11:32

خانه تکانی مدیران جدید در آذرخش کردستان

آذرخش کردستان به «وچان» تغییر نام داد

آذرخش کردستان به «وچان» تغییر نام داد تمامی مدیران «آذرخش کردستان» و بازیکنان تهرانی این تیم با تصمیم مدیرعامل جدید که نام باشگاه را به «وچان کردستان» تغییر داده، کنار گذاشته شدند.

به گزارش فوتبالدخت دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان با تغییر نام تیم آذرخش کردستان به وچان کردستان برگزار می‌شود.
تیمی که از این هفته با کنار گذاشته شدن تمامی مدیران آذرخش کردستان و برکناری بازیکنان تهرانی خود قرار است به میدان برود. این امر سبب شد تا خبرنگار ایرنا برای این تغییر به گفت‌وگو با مدیر اجرایی و معاون مدیرعامل آذرخش کردستان بپردازد.
«سمیه میرمحمدی» درخصوص تغییر نام تیم آذرخش کردستان به وچان، اظهار داشت: به عنوان مدیر اجرایی تیم تصمیم گرفتم تا حامی مالی جدیدی را برای تیم آذرخش کردستان در نظر بگیرم تا وضعیت مالی تیم بهتر و قرارداد بازیکنان تسویه شود. اما سنندج با این موضوع موافقت نکرد و بخش مدیریت باشگاه را کنار گذاشت و تمامی بازیکنان آذرخش تهران را از تیم اخراج کرد.

وی افزود: اگر آذرخش کردستان مشکلی داشت، با راه‌یاب ملل مریوان ادغام نمی‌شد و اکنون نیز بدنبال ادغام با تیم دیگری نبود. تا شنبه خبر ادغام با تیم جدید را اعلام می‌کنیم.
تیم آذرخش کردستان با ترکیب آذرخش تهران و راه‌یاب ملل مریوان در این فصل حضور یافت که تا هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.
در فصل گذشته آذرخش تهران با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم و راه یاب ملل مریوان با ۴۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته بودند.


آذرخش کردستان, وچان کردستان


دیدگاه شما
دیدگاه ها