ورود / عضویت
تاریخ 1398/06/05 ساعت 12:23

روی این تیم در لیگ برتر حساب کردیم

گلاره ناظمی: امیدواریم انحلال ذوب آهن شایعه باشد

گلاره ناظمی: امیدواریم انحلال ذوب آهن شایعه باشد مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان می گوید تاکنون نامه ای مبنی بر انحلال تیم زنان ذوب آهن داده نشده و به همین دلیل به این موضوع فکر نمی کنیم. ذوب آهن یکی از بهترین تیم های ماست و امیداوریم خبر انحلال این تیم شایعه باشد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، گلاره ناظمی، داور مطرح فوتسال ایران و مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر زنان درباره خبری که در روزهای اخیر درباره انحلال تیم زنان ذوب آهن شنیده می شود گفت: من تاکنون این خبر را نشنیدم و در حال حاضر برای اولین بار است که می شنوم ذوبی ها نمی خواهند در لیگ برتر زنان تیم داشته باشند. بنابراین طبیعی است که در این باره اطلاعی نداشته باشم.

او در این باره ادامه داد: اگر این جریان درست باشد که باید در این باره درخواستی به ما داده شود و سپس روند آن مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت تصمیم گیری شود.

ناظمی ادامه داد: بهرحال امیدوارم این اتفاق واقعا نیفتد. واقعا حیف است که تیم هایی مانند سپاهان و ذوب آهن و دیگر تیم های لیگ برتری از بین بروند و از تیم داری انصراف بدهند. بهرحال ما هم روی حضور آنها حساب باز کردیم و اعتبار لیگ برتر حضور همین تیم هایی است که می بینید در بازی ها به میدان می روند. امیدوارم این صحبت ها درست نباشد چرا که همین تیم ذوب آهن بازیکنان بسیار خوبی دارد که در دومین فصل حضور در لیگ برتر دیدیم که از مدعیان محسوب می شدند.

او در ادامه گفت: بهرحال ما روی این تیم ها حساب می کنیم و برنامه ریزی ها را بر اساس حضور آنها انجام می دهیم در صورتی که نباشند باعث بهم ریختن برنامه ها می شوند. ما همیشه سعی داریم تعداد تیم های لیگ برتری را اضافه کنیم نه اینکه تیم های حرفه ای و نامدار ما بخواهند منحل شوند.

ناظمی در پایان گفت: بهرحال در صورتی که این اتفاق بیفتد واقعا کم لطفی باشگاه ذوب آهن به فوتبال زنان است چرا که هم برنامه های ما که سعی می کنیم منسجم بازی ها را برگزار کنیم به هم می ریزد و هم بازیکنان بسیار خوبی که در این تیم حضور دارند باید جابه جا شوند. بهرحال کماکان امیدوارم این حرف شایعه باشد و در این باره چیزی صحت نداشته باشد.

گلاره ناظمی: امیدواریم انحلال ذوب آهن شایعه باشد
گلاره ناظمی: امیدواریم انحلال ذوب آهن شایعه باشد

ذوب آهن اصفهان, گلاره ناظمی, انحلال


دیدگاه شما
دیدگاه ها