ورود / عضویت
تاریخ 1398/05/21 ساعت 12:13

تیم جدید جوانترین لژیونر فوتبال زنان را بشناسید

گلنوش خسروی لژیونر شد

گلنوش خسروی لژیونر شد به گزارش فوتبالدخت گلنوش خسروی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان زنان ایران و باشگاه ذوب آهن اصفهان به تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه پیوست.
گلنوش خسروی لژیونر شد
گلنوش خسروی لژیونر شد

این انتقال که با پیگیری باشگاه ذوب آهن انجام شده بود دو ساله است و بدین ترتیب گلنوش خسروی در فصل بعدی رقابت ها در لیگ فوتبال زنان ترکیه توپ می زند.

لیگ فوتبال زنان ترکیه در قالب دو روه هشت تیمی اجرا می شود و سرانجام قهرمان از میان تیم ها مشخص می شود.

باشگاه کوناک بلدی اسپور ترکیه که در رشته هایی غیر از فوتبال زنان هم تیمداری می کند از جمله باشگاه های پرافتخار فوتبال زنان ترکیه است. تیم زنان کوناک اسپور طی سال های 2012 تا 2017 به پنج قهرمانی متوالی رسید و در دو سال گذشته نیز دو مقام سومی لیگ زنان ترکیه را تجربه کرد و به نظر می رسد این باشگاه قصد دارد با خریدهای خوب نقل و انتقالاتی دوباره به جایگاه نخست لیگ بازگردد.
گلنوش خسروی لژیونر شد


گلنوش خسروی نخستین لژیونر فوتبال زنان ایران نیست. پیش از او زهرا قنبری، کوهستان خسروی و زمرد سلیمانی و چند بازیکن بانوی ایرانی دیگر بازی در لیگ های خارجی را تجربه کرده بودند اما خسروی را می توان جوانترین دختر لژیونر فوتبال زنان ایران دانست. بازیکنی که در سن 18 سالگی به لیگ ترکیه پیوست.
گلنوش خسروی لژیونر شد



گلنوش خسروی, ذوب آهن اصفهان, کوناک بلدی اسپور, ترکیه, لیگ فوتبال زنان ترکیه, لژیونر فوتبال زنان, جوانترین لژیونر فوتبال بانوان


دیدگاه شما
دیدگاه ها