ورود / عضویت
تاریخ 1398/04/01 ساعت 09:35

نتایج دیدارهای ماقبل آخر لیگ زنان

نائب قهرمانی شهرداری سیرجان و توقف ملوان در سن سیروس

نائب قهرمانی شهرداری سیرجان و توقف ملوان در سن سیروس در مهمترین دیدار هفته شهرداری سیرجان در اصفهان از سد سپاهان گذشت و نائب قهرمانی خود در لیگ یازدهم را قطعی کرد

به گزارش فوتبالدخت دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ فوتبال زنان ایران شب گذشته و در قالب 5 دیدیار در شهرهای مختلف پیگیری شد. شهرداری بم قهرمان این فصل رقابت ها به دلیل عدم حضور میهمان خود یعنی سپیدار مازندران که نخستین سقوطی فصل بود به میدان نرفت و به نتیجه 3 بر صفر فنی رسید.
در مهمترین دیدار اما سپاهان اصفهان در خانه پذیرای شهرداری سیرجان بود. تنها شانس سپاهان برای تعویق نائب قهرمانی و زنده نگه داشتن امیدهایش برای کسب رتبه دوم منوط به امتیاز نگرفتن شهرداری سیرجان در اصفهان بود. شاگردان مریم جهان نجاتی اما با تحمیل شکست چهار بر یک پیش از هفته پایانی لیگ نائب قهرمانی خود را جشن گرفتند.

راهیاب ملل مریوان در دیداری یک طرفه با پیروزی 7 بر صفر پارس جنوبی بوشهر را در هم کوبید و دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن در ارومیه با نتیجه 4 بر یک همیاری این شهر را پشت سر گذاشت. در انزلی اما پالایش گاز ایلام دست به کار بزرگی زد و ملوان بندرانزلی در مقابل دیدگان هوادارانش با دو گل شکست داد. دیدار آذرخش تهران و لران زاگرس نیز با نتیجه دو بر یک به سود پایتخت نشینان خاتمه یافت تا امید به بقا در لیگ هفته پایانی رقابت ها را جذابتر کند.

بر این اساس جدول کامل لیگ فوتبال زنان به شرح زیر است:
نائب قهرمانی شهرداری سیرجان و توقف ملوان در سن سیروس


نائب قهرمانی شهرداری سیرجان

شهرداری سیرجان, سپاهان اصفهان, راهیاب ملل مریوان, شهرداری بم, آذرخش تهران, لران زاگرس, همیاری ارومیه, پارس جنوبی بوشهر, ملوان بندرانزلی, پالایش گاز ایلام


دیدگاه شما
دیدگاه ها