ورود / عضویت
تاریخ 1398/01/25 ساعت 15:15

همسر علی قلی زاده لژیونر فوتبال زنان ایران

یاسمن فرمانی از ملوان جدا شد

یاسمن فرمانی از ملوان جدا شد یاسمن فرمانی بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انتشاری پستی در صفحه اینستاگرام خود از جمع بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خداحافظی کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که پس از انحلال دوباره توسط باشگاه ملوان و سرمربیگری مریم ایراندوست دوباره توانست جواز حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان را کسب کند اکنون پس از سپری کردن یک نیم فصل وارد چالش های جدیدی می شود. یاسمن فرمانی اما نخستین بازیکنی نبود که از جمع شاگردان ایراندوست جدا می شد. سونامی جدایی بازیکنان از جمع ملوانی ها ادامه دارد و از نقل و انتقالات نیم فصل شروع شده بود که عامل بیشتر این جدایی ها مشکلات مالی عنوان می شد. بازیکنان شاخصی همچون فروغ موری و آیسان علیخوانی که جزو فوتبالیست های تاثیرگذار تیم زنان ملوان بودند به خاطر همین مشکلات مالی مشابه تصمیم به جدایی از ملوان گرفتند.

یاسمن فرمانی از ملوان جدا شد


ماجرای یاسمن فرمانی اما کمی متفاوت است. یاسمن فرمانی که پیش از این از ازدواج خود با علی قلی زاده ، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خبر داده بود (ماجرای ازدواج علی قلی زاده و یاسمن فرمانی را از اینجا بخوانید) ممکن است به خاطر مصدومیتی که همسرش را یک فصل از میادین به دور نگاه می دارد و یا برای ادامه فعالیت در خارج از کشور تصمیم به جدایی گرفته باشد.
پس از این تصمیم، یاسمن فرمانی تصویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «با درود بي كران خدمت هواداران پرشور و تمام ملوانيها و فوتبال دوستان عزيز من ياسمن فرماني ،درست است ك كه زاده ي اردبيل هستم اما ٨ سال افتخار پوشيدن لباس ملوان ،انزلي را به خانه ی دوم من تبديل كردو ملوان شد خانواده ام و نصرت خان اسطوره ام ،مژده ايراندوست دلسوز و مشاورم ،مريم ايراندوست مادر و هم تيمي هايم خواهرانم! پ ن: دوستان بنابه دلايل و شرايط پيش آمده تصميمم براين شد كه از ملوان جدا شوم اما هرجا باشم براي موفقيت ملوان دعا خواهم كرد .دراين چندسال شور و هيجان و حمايت بود كه از انزليچي ها ديدم و اين محبت هارو فراموش نخواهم كرد. تشكر ويژه دارم از مربي عزيزم مريم ايراندوست بزرگ كه چه در ملوان چه در تيم ملي هميشه مربيه به حقي بودن و معناي عدالت رو تحقق بخشيدند و بجز فوتبال، درس زندگي ياد دادند. ملوانم هميشه پايداربمان ? به پايان آمد اين دفتر،حكايت همچنان باقيست»

یاسمن فرمانی از ملوان جدا شد

یاسمن فرمانی از ملوان جدا شد


پس از انتشار خبر جدایی یاسمن فرمانی از ملوان، مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی. نسبت به این خبر واکنش نشان داد. واکنش اینستاگرامی مریم ایراندوست به جدایی بازیکنش از ملوان با این متن همراه بود: «دلم نمى خواست براى خداحافظيت بنويسم... نميدونم بگم خوشبختم يا متاسف اما با همه كلمات مثبتى كه در ذهنم نقش بسته برات آرزوى موفقيت و خوشبختى دارم و سپاسگزارم براى وقت و توانى كه گذاشتى تو بچه ملوانى و از اينكه ٨ سال با ملوان بودى و از ملوان هم رفتى باعث افتخار من هست؛ تو بى منت اومدى و بدون ريالى دريافتى با تمام آسيب هات موندى و ما اين معرفت و از خودگذشتگى رو هرگز فراموش نميكنيم ، متاسفم كه ليگ انقدر طولانى شد كه تو رو هم از دست داديم گلادياتور ما، حالا كى به سمت اردبيل شوت بزنه سر تمرين?❤️ ، يار ملوانى من ، برو سرت سلامت براى تو و همسرت آرزوى موفقيت توامان دارم و از حالا لژيونر شدنت مبارك. تو نه تنها براى ملوان بلكه براى فوتبال ايران و تيم ملى سالها زحمت كشيدى باشد كه قدردان باشيم ?❤️?? پ ن؛ دوستان عزيزم درسته كه ما هم با دستانى خالى ميريم تو دل شير اما با تمام توان براى نام ملوان ميجنگيم و فعلا نه زمين تمرين داريم نه محلى براى اسكان تيم و اميدوار به آينده هستيم »

یاسمن فرمانی از ملوان جدا شد


لژینور شدن یاسمن فرمانی به عنوان یک فوتبالیست ایرانی شاغل در خارج کشور موضوعی بود که مریم ایراندوست به آن اشاره کرده است. اینکه یاسمن فرمانی در کدام تیم خارجی فوتبال خود را ادامه می دهد هنوز مشخص نیست اما نکته ای که برای همه مشخص است روزهای سخت ملوان در عدم حضور یاسمن فرمانی است.

یاسمن فرمانی, علی قلی زاده, ملوان بندرانزلی, مریم ایراندوست, جدایی از ملوان, لژیونر فوتبال زنان


دیدگاه شما
دیدگاه ها