ورود / عضویت
تاریخ 1398/01/15 ساعت 11:34

در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم

آزمون: فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد

آزمون: فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: در دیدار برابر فیلیپین بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ازمون، سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بچه ها بازی را خیلی خوب شروع کردند، حمله کردیم، در دقیقه 2 تک به تک شدیم، 7کرنر، 5 ضربه ایستگاهی در نیمه اول از موقعیت هایمان بود که متاسفانه به خوبی از آن استفاده نکردیم. با شروع نیمه دوم، دو توپ بلند پشت دفاع ما از سوی حریف ارسال و باعث شد تا توپ فیلیپین تبدیل به گل شود.

وی ادامه داد: دو تعویض تاکتیکی داشتیم ،سعی کردیم ابتدا با دو فوروارد و سپس با 3 فوروارد شیوه بازی را پیش ببریم، اما تک به تک ها به گل تبدیل نشد ، شوت های بسیار خوبی زده شد و بازی خوبی را شاهد بودیم. اما متاسفانه این بازی خوب برای ما نتیجه ای نداشت.

وی گفت: فوتبال در دیدار برابر فیلیپین آن روی خود را نشان داد و شانس با ما یار نبود. در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم و به گل برسیم. برای دو بازی پیش رو برنامه ریزی دقیق تری خواهیم داشت تا عملکرد موفقی از خود به جای بگذاریم.


مریم آزمون


دیدگاه شما
دیدگاه ها