ورود / عضویت
تاریخ 1398/01/15 ساعت 11:28

مرحله دوم انتخابی مسابقات المپیک 2020 زنان- قطر

شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل فیلیپین

شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل فیلیپین دومین دیدار از مرحله دوم انتخابی بازیهای المپیک 2020 در گروه C برگزار شد که نتیجه این دیدار دو بر صفر به سود تیم فیلیپین بود.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال زنان بزرگسالان ایران و فیلیپین از ساعت21:30 در ورزشگاه ستاد حمد کبیر در حالی به پایان رسید که شاگردان آزمون در این نیمه با نتیجه صفر بر صفر زمین بازی را ترک کرده و به رختکن رفتند.
در دقیقه ابتدایی بازی ملی پوشان ایران موقعیت تک به تک را از دست دادند .در دقیقه ۶ بازی شوت بازیکن فیلیپین از بالای دروازه ایران عبور کرد. در دقیقه ۹ این دیدار ضربه شوت زهرا قنبری با اختلاف کمی از بالای دروازه فیلیپین به بیرون رفت.
در اکثر دقایق بازی شاگردان آزمون حملات پی در پی را به سمت دروازه حریف وارد کردند اما در نیمه نخست توپی از درون دروازه ها عبور نکرد .
در دقیقه ۳۸ بازی،بازیکن شماره ۱۹ فیلیپین درست دو دقیقه پس از تعویض و ورود به زمین بازی از داور ویتنامی این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
با شروع نیمه دوم دروازه ایران در دقیقه ۴۷ توسط بازیکن فیلیپین باز شد.
بهناز طاهر خانی در دقیقه ۴۹ بازی از داور کارت زرد گرفت.
در دقیقه ۵۰ بازی شوت بازیکن فیلیپین با اختلاف اندکی از روی دروازه ایران رد شد.
دقیقه ۵۱ بازی دومین گل فیلیپین به ثمر رسید.
در دقایق ۵۴ و ۵۸ حملات ایران بر روی دروازه فیلیپین صورت گرفت که دروازبان این تیم توپ را مهار کرد.
در دقیقه ۶۵ شقایق روزبهان از بازی خارج و فروغ موری وارد زمین شد.
در دقیقه ۶۹ این دیدار دروازبان فیلیپین شوت سنگین زهرا قنبری را مهار کرد.
دقیقه۷۲ بازی شوت سمانه چهکندی با اختلاف ناچیزی از روی دروازه حریف گذشت.دقیقه ۷۳ بازی تیرک دروازه فیلیپین ناجی این تیم شد و توپ زهرا قنبری وارد دروازه نشد. هاجر دباغی در دقیقه ۸۱ و ۸۵ و ۹۰ بازی موقعیت مسلم گلزنی را خراب کرد.
دقیقه ۸۳ بازی سارا قمی به جای مونا حمودی وارد زمین شد.
۳ دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم از سوی داور اعلام شد.
قضاوت این دیدار را کنگ دی دانگ از ویتنام بر عهده دارد. ها دی پونگ از ویتنام، ترونگ تی لی تری از ویتنام،ادیتا میرادیبوا از ازبکستان کمک های این داور ویتنامی هستند.
گفتنی است،محمد علی سبحانی،سفیر ایران در قطر، دکتر لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور زنان به همراه ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی، سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات ،داود رفعتی، محمد جواد تهرانی با حضور در محل برگزاری بازیهای فوتبال زنان، این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.
حدود ۸۰ تماشاگر با حضور در ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند.


المپیک 2020, تیم ملی فوتبال بانوان ایران, تیم ملی فوتبال بانوان


دیدگاه شما
دیدگاه ها