ورود / عضویت
تاریخ 1401/06/02 ساعت 04:46

استقلال - مس؛ تجربه نخستین حضور تماشاگران زن در لیگ برتر فوتبال

استقلال - مس؛ تجربه نخستین حضور تماشاگران زن در لیگ برتر فوتبال مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور زنان برای نخستین بار برای تماشای دیدارِ تیم‌های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجید شهیدی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: برای نخستین بار یکی از دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگران خانم برگزار خواهد شد. بر این اساس با توجه به قانون استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها به دلیل کرونا و فروش ۲۸ هزار قطعه بلیت بازی استقلال و مس کرمان، قرار است در مرحله نخست حضور زنان در رقابت‌های لیگ برتر، تعداد محدودی از هواداران زن با تهیه بلیت از طریق سامانه فروش بلیت رقابت‌ها، دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.

وی افزود: این تماشاگران از در شرقی و پس از گذر از گیت کنترل بلیت وارد ورزشگاه شده و با اتوبوس‌های تعیین شده به سمت تونل و سکوی ویژه تماشاگران زن منتقل خواهند شد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به دیدارهای پیش روی لیگ برتر گفت: قرار است همزمان با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های آتی و با فراهم شدن شرایط و زیر ساخت‌های لازم به تعداد تماشاگر زن برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر افزوده شود.

وی افزود: در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.

همچنین باشگاه استقلال نیز اعلام کرد که بلیت فروشی مسابقه تیم‌های استقلال و مس کرمان از طریق سایت https://footballeticket.ir آغاز شده است.

با اعلام سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ مجوزهای لازم، زنان هوادار تیم فوتبال استقلال می‌توانند از طریق سایت فوق، اقدام به خرید بلیت مسابقه نمایند.

زنان محترم از ورودی شرقی ورزشگاه آزادی، پارکینگ شماره ۲۱ می‌توانند وارد ورزشگاه شده و از طریق تونل شماره ۲ در سکوی شماره ۵ مستقر شوند. اتوبوس برای انتقال زنان از پارکینگ شماره ۲۱ به تونل ۲ و بالعکس در نظر گرفته شده است.

همراه داشتن بلیت ورودی و کارت ملی نیز الزامی است.

منبع: irna-84864675



دیدگاه شما
دیدگاه ها