ورود / عضویت
تاریخ 1401/05/06 ساعت 01:36

تیم «نیوسایپا بندرعباس» قهرمان فوتبال ساحلی زنان هرمزگان شد

تیم «نیوسایپا بندرعباس» قهرمان فوتبال ساحلی زنان هرمزگان شد تیم فوتبال زنان فوتبال ساحلی نیوسایپا بندرعباس با کسب سه پیروزی مقتدرانه قهرمان جام یادواره مرحومه اصالت پورغلام شد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا، در آخرین روز این مسابقه تیم نیوسایپا در مقابل تیم ستارگان درخشان بندرعباس ۱۲ بر یک به پیروزی رسید و با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

در این مسابقه تیم فوتبال ساحلی زنان شهدای قائم  مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد و شهرداری جاسک در جایگاه سوم ایستاد. 
ملیحه نورالدینی از تیم نیوسایپا با به ثمر رساندن ۱۱ گل خانم گل، مژگان مهدی زاده از نیوسایپا به عنوان بهترین دروازبان و فاطمه یگانه از تیم شهدای قائم به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقه‌ها انتخاب شدند.  
رییس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در پایان این رقابت ها گفت: با حمایت عملی از فوتبال ساحلی و فوتسال زنان یکی از اهداف و  شعارهای هیات از بدو شروع به کار بوده و با اطمینان می‌توان گفت که کمیته زنان هیات فوتبال شهرستان از فعال‌ترین و بی ادعاترین بخش‌های ورزش استان در حوزه زنان است.
محمد احمدی زاده افزود: با توجه به استعدادهای درخشانی که در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی زنان داریم و در همین دوره از مسابقات نیز شاهد آن بودیم، با توجه به این ظرفیت‌ها با یک برنامه‌ریزی مدون می توان حتی برای تیم ملی نیز پشتوانه‌سازی کنیم ولی باید به فکر توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای زنان باشیم و این امکانات را نیز برایشان مهیا کنیم.
وی بیان داشت: اگر بخواهیم ساختاری کار کنیم این مساله دور از دسترس نیست و با همکاری و حمایت صنایع غرب و ارگان‌های زیربط می‌توانیم در فوتبال ساحلی زنان به صورت حرفه‌ای‌تر عمل کنیم.
در پایان این یادواره از مسابقه ها و با حضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان هرمزگان جام قهرمانی به زنان تیم نیوسایپا بندرعباس اهدا شد.

مرحومه اصالت پورغلام، یکی از خادمین ورزش و فردی پیشرو در پیشرفت ورزش زنان استان هرمزگان بود.

منبع: irna-84836123



دیدگاه شما
دیدگاه ها