ورود / عضویت
تاریخ 1400/12/18 ساعت 02:18

حواشی نیم‌فصل فوتبال زنان از تعطیلی‌ لیگ تا حضور کرونایی‌ها در زمین

حواشی نیم‌فصل فوتبال زنان از تعطیلی‌ لیگ تا حضور کرونایی‌ها در زمین سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان معتقد است تعطیلی‌های لیگ، اشتباهات داوری و حضور بازیکنان کرونایی در زمین مسابقه از عوامل تاثیرگذاری روی نیم‌فصل اول لیگ برتر بود.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال زنان با قهرمانی تیم سیرجان به پایان رسید. تیم سپاهان اصفهان هم که یکی از مدعیان قهرمانی است در پایان هفته یازدهم در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. 

بیان محمودی، سرمربی سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت لیگ در نیم‌فصل اول اشاره و بیان کرد: کیفیت لیگ خوب بود اما متاسفانه به دلیل بازی‌های تیم ملی خیلی تعطیل شد و همین روند کار همه تیم‌ها را کمی مختل کرد و روی کیفیت کار تیم ما هم تاثیر گذاشت. 

او در مورد عملکرد تیم خود گفت: نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. اکنون دومین خط دفاع لیگ را داریم و اگر تعطیلات نبود نتایج بهتری می‌گرفتیم. دو باخت داشتیم که داوری روی عملکردمان تاثیر گذار بود. در دیداری هم که مقابل ذوب آهن به تساوی رسیدیم گل درست ما را آفساید اعلام کردند و این خیلی روی امتیازات ما تاثیر گذاشت. 

سرمربی سپاهان در مورد وضعیت داوری در نیم‌فصل اول لیگ برتر بیان کرد: خیلی خوب نبود اما برخی از داوران خوب کار کردند. برخی هم با اینکه داوران باتجربه‌ای بودند اما اشتباهات تاثیرگذاری روی نتیجه داشتند و در مورد تیم ما این اتفاق افتاد. 

او در مورد اختلاف امتیاز با صدر جدول و شانس سپاهان برای قهرمانی گفت: با صدر جدول ۶ امتیاز اختلاف داریم و می‌توانیم در نیم فصل دوم جبران کنیم. نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا سپاهان را به جایگاه واقعی‌ خود برسانیم. 

محمودی در مورد تفاوت کیفیت تیم‌های بالا و پایین جدول و گل‌های زیادی که تیم‌های پایین جدول دریافت می‌کنند، بیان کرد: به نظرم برای لیگ ما ۱۰ تیم کافی است تا شرایط فعلی که تیم‌ها به دلیل عدم حضور درمسابقات کنار گذاشته شوند یا شرایط مالی خوبی نداشته باشند. این مسائل خوب نیست. 

او در مورد استفاده برخی از تیم‌ها از بازیکنان مشکوک به امیکرون گفت: این مورد را در لیگ دیدیم و خیلی هم تاثیرگذار بود. من بازیکنانی که مشکوک به کرونا بودند را با خودم نمی‌بردم اما متاسفانه یکسری تیم ها این کار را می کردند و نمی‌دانم جریانش چه بود. ما خودمان روبروی تیم‌هایی بازی کردیم که بازیکن مشکوک به کرونا داشتند که بازیکن ما هم گرفتند و چند نفر از بازیکنانم را از دست دادم. 

 

منبع: isna-1400121814242



دیدگاه شما
دیدگاه ها