ورود / عضویت
تاریخ 1400/07/09 ساعت 06:04

نگاه عزیزی‌خادم به فوتبال زنان مثبت است

زهرا قنبری: جام ملتها جای اشتباه نیست

زهرا قنبری: جام ملتها جای اشتباه نیست عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از صعود به مرحله نهایی جام ملت های آسیا گفت: نگاه رئیس فدراسیون به فوتبال زنان مثبت است و همین باعث قوت قلب ملی پوشان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال زنان ایران در مرحله انتخابی مسابقات جام ملت‌های آسیا با شکست تیم‌های بنگلادش و اردن جواز حضور به مرحله نهایی جام ملت‌ها را برای نخستین بار بدست آورد.

زهرا قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره صعود تیم ملی فوتبال زنان برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا گفت: در گروه خوبی قرار داشتیم. با تیم‌های بنگلادش و اردن قبلاً بازی کرده بودیم و نسبت به این بازی‌ها و صعود خوش بین بودیم. پیش از آغاز مسابقات شرایطی برای تیم ملی فوتبال زنان فراهم شد که باعث قوت قلب و دلگرمی مان شد که با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شویم. ذهنیت خوبی داشتیم و با این ذهنیت در رقابت‌ها شرکت کردیم.

ملی پوش فوتبال زنان ایران ادامه داد: صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا اتفاق بزرگ و ارزشمندی بود. قطعاً توقعات از تیم ملی فوتبال زنان ایران بالا می‌رود. در مرحله نهایی حریفان بسیار قدرتمند و قدر هستند و برای کسب نتیجه در مسابقات شرکت می‌کنند. ما باید روند آماده سازی خود را ادامه دهیم و بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم ملی فوتبال زنان برنامه ریزی شود.

وی تاکید کرد: عزیزی خادم و موسوی در چند ماه اخیر شرایط بسیار خوبی را برای فوتبال زنان فراهم کردند. اردوهای تیم ملی پس از دو سال وقفه مجدد از سر گرفته شد و خدا را شکر هیچ زمانی را از دست ندادیم و تا روز مسابقات، اردوها به صورت مداوم برگزار شد. در ادامه نیز باید همین روند انجام شود چرا که در مرحله نهایی جام ملت‌ها شرایط برای همه تیم‌ها سخت است و حریفان با تمام توان شرکت می‌کنند. ما نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با آمادگی بهتری در این مرحله شرکت کنیم.

ملی پوش فوتبال زنان ایران اظهار داشت: انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر باعث می‌شود محک بیشتری بخوریم. مرحله نهایی جام ملت‌ها جای اشتباه نیست. حریفان بسیار قدرتمند هستند و ما باید با آمادگی خوبی مقابل آنها حاضر شویم.

زهرا قنبری در پایان گفت: عزیزی خادم و موسوی در اردوهای تیم ملی حاضر می‌شدند و همین حضور رئیس فدراسیون در اردوی تیم زنان باعث قوت قلب ما بود. این یک حرکت ارزشمند و مهم بود که باعث شد ما تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه بکار گیریم. عزیزی خادم نگاه مثبتی به فوتبال زنان دارد.

منبع: mehrnews-5316367



دیدگاه شما
دیدگاه ها
R:
امید وارم موفق باشید و به جام جهانی سعود کنید
ولی ای کاش این مسابقات پخش زنده داشت
مسئولین لطفا برای مسابقات تیم ملی بانوان پخش زنده در نظر بگیرید