ورود / عضویت
تاریخ 1400/06/16 ساعت 10:28

حضور همیاری آذربایجان‌غربی در لیگ برترفوتبال زنان درهاله‌ای از ابهام

حضور همیاری آذربایجان‌غربی در لیگ برترفوتبال زنان درهاله‌ای از ابهام سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی گفت: به دلیل مشکلات مالی و شرایط خاص سازمان، احتمالا امسال در لیگ برتر فوتبال زنان تیم‌داری نخواهیم کرد.

عزت الله بهاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط سازمان از لحاظ مالی و بدهی‌های موجود از یک سو و شرایط تیم سبب شده امسال در لیگ برتر حضور نیابیم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون نزدیک به پنج میلیارد ریال بابت تیم‌داری در سالیان اخیر به ویژه سال گذشته بدهی انباشته داریم و تلاش داریم علی‌رغم مشکلات، بدهی بازیکنان را پرداخت کنیم.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای کمک به همیاری برای حضور در لیگ برتر کمکی از نهادهای دیگر نشده و در این خصوص با استاندار نیز دیدار خواهیم کرد تا در خصوص وضعیت گفت و گو کنیم.

بهاری گفت: علی‌رغم معرفی ملی‌پوشان و زنان فوتبالیست به فوتبال کشور، حجم عظیم بدهی نصیب سازمان همیاری شده است.

همیاری آذربایجان‌غربی در سالیان گذشته همواره یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال زنان کشور بوده و علاوه بر معرفی چندین ملی‌پوش از جمله "مریم یکتایی"، "سمیرا محمدی"، "هدیه حسن‌زاده" ، "مینا یوسفی"، "سحر محمدزاده"، "نگار آیرم" و "مهناز شاه‌مرادی" دو بار نیز به مقام پنجم کشور دست یافته است و سال گذشته در رقابت‌هایی که بدلیل کرونا به شکل متفاوت با سالیان اخیر برگزار شد در گروه خود در رده آخر ایستاد.

هم‌اکنون "الهام عبدالرحمان" و "مریم یکتایی" از آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی فوتبال زنان حضور دارند ضمن اینکه "مریم یکتایی" و "سمیرا محمدی" دو بانوی فوتبالیست استان به‌عنوان لژیونر در لیگ فوتبال ترکیه حضور دارند.

منبع: irna-84463282



دیدگاه شما
دیدگاه ها