ورود / عضویت
تاریخ 1400/05/22 ساعت 14:22

حیدری: استعدادیابی در فوتسال و فوتبال زنان رایگان است

حیدری: استعدادیابی در فوتسال و فوتبال زنان رایگان است رییس کمیته امور استان‌ها فدراسیون فوتبال، گفت: استعدادیابی در فوتسال و فوتبال زنان رایگان است و فدراسیون تمامی هزینه‌های این طرح را متقبل می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ «طهمورث حیدری» اظهار داشت: در خصوص طرح سامانه سراسری استعدادیابی توسط فدراسیون فوتبال، تمامی هزینه‌های مربوط به این طرح با دستور رییس فدراسیون فوتبال به‌زودی پرداخت می‌شود.

رییس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال، گفت: پیرو صحبت با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، خوشبختانه وی اعلام کرد، کلیه هزینه‌های مربوط به این طرح بر عهده فدراسیون است و تا دو یا سه روز آینده به حساب هیات های فوتبال واریز خواهد شد.

وی گفت: بنابراین مسوولان هیات‌ها به هیچ وجه نباید هزینه‌ای بابت استعدادیابی از متقاضیان دریافت کنند. تمامی هزینه‌ها در قالب یک طرح کلی از سوی فدراسیون تقبل شده و همانطور که اشاره کردم به حساب استان‌ها واریز می‌شود.

حیدری ادامه داد: تاکید می کنم افرادی که در سایت فدراسیون و سامانه استعدادیابی ثبت نام می‌کنند از پرداخت هر گونه هزینه خودداری کنند.

وی در پایان از توجه ویژه رییس فدراسیون فوتبال به هیات‌های فوتبال و اهمیت به طرح توسعه استعدادیابی در سراسر کشور تشکر کرد گفت: به سهم خودم و همه روسای هیأت‌های فوتبال استان‌ها از راه‌اندازی طرح استعدادیابی در جهت عدالت توزیعی در فوتبال و دستور پرداخت هزینه‌های مربوط به آن توسط رئیس فدراسیون، قدردانی می‌کنم.

منبع: irna-84435870



دیدگاه شما
دیدگاه ها