ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/11 ساعت 17:24

پنجشنبه 11 بهمن

نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان

نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز (پنجشنبه) برگزار شدند. در مهم‌ترین دیدار این هفته شاگردان شادی مهینی در راه‌یاب ملل مریوان میزبان ذوب آهن اصفهان بودند. رقابت این دو تیم در حالی به پایان رسید که هر دو طرف موفق شدند یک گل به ثمر برسانند.

در دیگر بازی سپاهان اصفهان با ۷ گل خیلج فارس قعرنشین را شکست داد و تا رتبه سوم جدول رده بندی بالا آمد و جای همشری را گرفت. ملوان هم موفق شد چهار با دروازه پارس جنوبی بوشهر را باز کند و سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

شهرداری بم کرمان، صدرنشین لیگ، که قرار بود برابر همیاری آذربایجان غربی به میدان برود به دلیل انصراف تیم همیاری برنده اعلام شد و سه امتیاز دیگر به دست آورد. شهرداری سیرجان دیگر تیم کرمانی هم برابر حریف خود به برتری چهار بر صفر رسید و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول رده بندی حفظ کرد.

نتایج بازی‌های هفته نهم
شهرداری بم کرمان 3 - همیاری آذربایجان غربی 0 (عدم حضور تیم همیاری)
راه یاب ملل مریوان 1- ذو ب آهن اصفهان 1
ملوان بندرانزلی 4 - پارس جنوبی بوشهر 1
سپاهان اصفهان 7 - خلیج فارس شیراز 1
سپیدار قائمشهر 0 - شهرداری سیرجان 4
آذرخش تهران 0 - پالایش گاز ایلام 2


ذوب آهن اصفهان, سپاهان اصفهان, راهیاب ملل مریوان, سپیدار قائمشهر, همیاری ارومیه, ملوان بندرانزلی, پارس جنوبی بوشهر, شهرداری سیرجان, شهرداری بم, آذرخش تهران, هفته نهم لیگ برتر


دیدگاه شما
دیدگاه ها