ورود / عضویت
تاریخ 1398/11/24 ساعت 12:34

دربی فوتبال زنان اصفهان و جدال حساس وچان و شهرداری سیرجان

دربی فوتبال زنان اصفهان و جدال حساس وچان و شهرداری سیرجان به گزارش فوتبالدخت بازی های لیگ برتر فوتبال زنان در هفته هفدهم در حالی آغاز می‌شود که شهرداری بم با۴۸امتیاز و بدون باخت، مقتدرانه در صدر جدول است.وچان کردستان نیز با سه امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد.

این هفته با دو بازی جذاب رو به رو هستیم؛‌ بازی وچان کردستان با شهرداری سیرجان که به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند. البته با وجود اختلاف ده امتیازی بین این دو تیم، شهرداری سیرجان شانس کمتری برای پس گرفتن جایگاه دوم از کردستانی ها دارد.


در دیگر رقابت ها جدال دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن نیز مثل فصل های قبل دربی هیجان انگیزی‌ را برای هواداران این دو تیم رقم خواهد زد. سپاهان با ۳۲ امتیاز در رده چهارم و ذوب آهن با نصف امتیاز رقیب اصفهانی خود در رده هفتم جدول است. باتوجه به اختلاف امتیاز بین این دو رقیب دیرینه، و همچنین طبق آمار، سپاهان بیشترین برد را در دربی های پیش از این کسب کرده است.

در دیگر بازی ها شهرداری بم،مدافع عنوان قهرمانی میزبان همیاری ارومیه است،پالایش گاز ایلام میزبان سینا بوشهر،ملوان بندر انزلی میزبان آویسا خوزستان و آذرخش زاگرس شیراز میزبان هیات فوتبال البرز است.

برنامه کامل دیدارهای هفته 17 لیگ فوتبال زنان فصل 98 - 99 به شرح زیر است:
پالایش گاز ایلام - سینا بوشهر / ساعت 10:00
ملوان بندرانزلی - آویسا خوزستان / ساعت 10:00
شهرداری بم - همیاری ارومیه / ساعت 10:00
وچان کردستان - شهرداری سیرجان / ساعت 10:00
آذرخش زاگرس شیراز - هیات فوتبال البرز / ساعت 10:00
سپاهان اصفهان - ذوب آهن اصفهان / ساعت 10:00

پالایش گاز ایلام, سینا بوشهر, ملوان بندرانزلی, آویسا خوزستان, شهرداری بم, همیاری ارومیه, وچان کردستان, شهرداری سیرجان, آذرخش زاگرس شیراز, هیات فوتبال البرز, سپاهان اصفهان, ذوب آهن اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها