ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/05 ساعت 15:50

هفته هشتم ليگ برتر فوتبال زنان

تساوی ملوان و ذوب‌آهن و ادامه صدرنشينی شهرداری بم / همشهری ها به هم چسبیدند

تساوی ملوان و ذوب‌آهن و ادامه صدرنشينی شهرداری بم / همشهری ها به هم چسبیدند در هفته هشتم ليگ برتر فوتبال زنان امروز در جدال مدعيان شهرداری بم مقابل راهياب پيروز شد.

به گزارش فوتبالدخت هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان صبح امروز با برگزاری ٦ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. در مهمترین بازی هفته تیم‌های اول و دوم جدول مقابل هم به میدان رفتند.

تیم صدرنشین شهرداری بم در دیدار با راهیاب ملل مریوان با نتیجه ٣ بر صفر پیروز شد و ٢٤ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد. برای میزبان در این مسابقه زهرا قنبری (2 بار) و مونا حمودی گلزنی کردند. زهرا قنبری تا پایان هفته هشتم با 23 گل در صدر جدول برترین گلزنان لیگ قرار دارد

در دیگر دیدار مهم هفته ذوب آهن میزبان ملوان بود که این بازی در پایان ٩٠ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار که با استقبال پرشور هواداران هر دو تیم در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شد ابتدا ملوان در نیمه نخست با گل سارا قمی از حریف پیش افتاد. در نیمه دوم اما فاطمه عادلی با یک ضربه ایستگاهی کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و پس از گل تساوی ذوب آهن هر دو تیم یکبار دروازه حریف را باز کردند اما این گل ها از سوی کمک داوران آفساید اعلام شد. موضوعی که پس از بازی واکنش هر دو سرمربی را به همراه داشت.

نتایج کامل هفته هشتم رقابت های لیگ فوتبال زنان به شرح زیر است:

ذوب آهن یک - ملوان یک
پالایش گاز ایلام یک - سپاهان ٤
شهرداری بم ٣- راهیاب ملل مریوان صفر
پارس جنوبی بوشهر ٤- آذرخش صفر
همیاری ارومیه ٦- سپیدار قایم شهر صفر
خلیج فارس شیراز صفر - شهرداری سیرجان ٧

تساوی ملوان و ذوب‌آهن و ادامه صدرنشينی شهرداری بم / همشهری ها به هم چسبیدند

ذوب آهن اصفهان, سپاهان اصفهان, راهیاب ملل مریوان, سپیدار قائمشهر, همیاری ارومیه, ملوان بندرانزلی, پارس جنوبی بوشهر, شهرداری سیرجان, شهرداری بم, آذرخش تهران, هفته هشتم لیگ برتر


دیدگاه شما
دیدگاه ها