ورود / عضویت
تاریخ 1398/01/26 ساعت 12:25

هفته چهاردهم لیگ فوتبال زنان

ملوان - آذرخش؛ تولدی دیگر!

ملوان - آذرخش؛ تولدی دیگر! به گزارش فوتبالدخت تیم های ملوان بندر انزلی و آذرخش تهران در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار که قرار است در ورزشگاه تختی بندرانزلی یا همان سن سیروس برگزار می شود همچون سایر دیدارهای هفته چهاردهم قرار است برای نخستین بار در تاریخ رقابت های داخلی فوتبال زنان در شب و زیر نور پرژکتور برگزار شود. علت این تصمیم اما به تقارن دیدارها با ماه مبارک رمضان باز میگردد تا بازیکنان پس از اذان مغرب در برابر هم صف آرایی کنند.

به نظر میرسد مشکلات مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی تمامی ندارد. پس از نقل و انتقالات نیم فصل و ترک سه بازیکن از بدنه اصلی ملوان حالا قوهای سپید انزلی یاسمن فرمانی را هم به خاطر لژینور شدن از دست دادند و مریم ایراندوست با دستانی خالی تر از همیشه وارد مستطیل سبز خواهد شد. ملوان اما در خانه بواسطه هواداران پرشور و شمارش بی نظیر است. قدرت سکوهای سن سیروس که احتمالا در ساعات شب هم بیشتر مورد استقبال هواداران قرار می گیرد به قدری است که هر حریفی را از مسیر مسابقه و موفقیت خارج می کند. در آن سوی میدان زهرا غیاثوند سرمربی جدید سرخپوشان پایتخت با انگیزه ای مضاعف تیمش را راهی میدان می کند. غیاثوند که آذرخش در روزهای تعطیل لیگ به چالش تاکتیکی و شبیه سازی شده تمرین می داد در مصاحبه های اخیر خود گفته بود آمده ایم خلق شگفتی کنیم. روحیه ای که حالا آذرخش تهران در انزلی دارد نشان از روحیه تیمی نیست که بیش از یک نیم فصل فرصت سوزی کرده. همه این ها نکاتی است که دیدار ملوان بندرانزلی و آذرخش تهران در هفته چهاردهم لیگ فوتبال زنان را جذاب تر می کند. دیداری که برای هر دو تیم حکم تولدی دوباره و بازگشت به روزهای آرامش را تداعی میکند.

ملوان - آذرخش؛ تولدی دیگر!

ملوان بندرانزلی, آذرخش تهران, هفته چهاردهم لیگ برتر


دیدگاه شما
دیدگاه ها