ورود / عضویت
تاریخ 1400/11/07 ساعت 08:30

ورود زنان قهرمانِ فوتسال ایران به تهران

ورود زنان قهرمانِ فوتسال ایران به تهران کاروان تیم فوتسال زنان ایران بعد از قهرمانی در رقابت‌های کافا ساعتی پیش وارد تهران شد.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، روز گذشته پرونده رقابت‌های کافا 2022 فوتسال زنان با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان بسته شد و تیم فوتسال زنان ایران با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه توانست قهرمانی این دوره از رقابت‌ها که اولین دوره با حضور تیم‌های بزرگسال بود را به‌دست آورد تا بعد از 2 سال تعطیلی تیم فوتسال زنان ایران، با قهرمانی مجدداً این تیم احیا شود.

این مسابقات به میزبانی کشور تاجیکستان و شهر دوشنبه به مدت دو هفته برگزار شد و ملی‌پوشان بعد از گذراندن دو هفته پرفشار و انجام 6 مسابقه، دوشنبه را بعد از کسب عنوان قهرمانی به مقصد تهران ترک کردند.
کاروان تیم فوتسال زنان ایران ساعتی پیش با استقبال شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال، نادره درودیان رئیس دپارتمان زنان و مهدیه میر محمدخانی مسئول بین‌الملل کمیته زنان وارد تهران شد.

بازیکنان بعد از استراحتی کوتاه‌مدت به اردوی تیم‌های باشگاهی خود ملحق می‌شوند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را دنبال نمایند.



دیدگاه شما
دیدگاه ها
ممنون عالی بود