ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/05 ساعت 16:33

اوایل فصل قرعه بدی برای ما افتاد

سارا موسایی پور: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا جام قهرمانی را به سیرجان بیاوریم

سارا موسایی پور: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا جام قهرمانی را به سیرجان بیاوریم مدافع تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: بازی برابر خلیج فارس بازی بسیار خوبی بود و خداراشکر توانستیم با نتیجه 7 - 0 پیروز شویم.

به گزارش "فوتبالدخت" سارا موسایی پور بازیکن تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان درباره دیدار امروز برابر تیم خلیج فارس گفت: این دیدار، دیدار بسیار خوبی بود و خداراشکر توانستیم با نتیجه 7-0 پیروز شویم. آنها خیلی دفاعی بازی میکردند و همچنین تیم جوان و با انگیزه ای هستند.
وی درباره ارزیابی اش از جایگاه تیم سیرجان در لیگ برتر فوتبال زنان امسال بیان کرد: متاسفانه اوایل فصل قرعه بدی برای ما افتاد و ما با بازی های سختی رو به رو شدیم ولی خداراشکر روزهای سخت گذشتند و ما توانستیم هویت و شخصیت واقعی تیم رو نشان دهیم. در حال حاضر تیم خیلی هماهنگ شده و با موفقیت، بازی ها را پشت سر می گذاریم. البته که ما میتوانیم قهرمان شویم و مطمئن باشید تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا جام قهرمانی را به سیرجان بیاوریم.
موسایی پور در پایان درباره مدعیان قهرمانی اذعان کرد: قطعا امسال تیم ها با تمام توان حضور پیدا کردند تا جزو سه تیم برتر قرار گیرند و این رقابت را بین تیم های مدعی بیشتر میکند همچنین باعث می شود لیگ جذابی را شاهد باشیم. باید بگویم من تیم های شهرداری بم، سپاهان، راه یاب ملل، ذوب آهن و ملوان را جزو مدعیان قهرمانی امسال میبینم.

سارا موسایی پور: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا جام قهرمانی را به سیرجان بیاوریم

سارا موسایی پور بازیکن شماره 25 شهرداری سیرجان / ردیف پایین از چپ نفر دوم

سارا موسایی پور: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا جام قهرمانی را به سیرجان بیاوریم

سارا موسایی پور, شهرداری سیرجان, هفته هشتم لیگ برتر


دیدگاه شما
دیدگاه ها