ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/02 ساعت 20:57

برخی موفقیت‌های فوتبال زنان را با فوتسال زنان مقایسه می‌کنند

الهام فرهمند: بازی سختی در ایلام خواهیم داشت

الهام فرهمند: بازی سختی در ایلام خواهیم داشت کاپیتان تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: برخی موفقیت‌های فوتبال زنان را با فوتسال زنان مقایسه می‌کنند، در حالی فوتسال کارش را خیلی زودتر از فوتبال آغاز کرده است و طبیعتا باید نتایج بهتری را هم کسب کند.

به گزارش "فوتبالدخت" به نقل از برنا الهام فرهمند، بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان، درباره وضعیت کلی لیگ امسال عنوان کرد: امسال لیگ مناسبی داریم. هرچند که در کل لیگ با تاخیر شروع شد ولی خوشبختانه تیم‌های خوبی در لیگ امسال هستند که جذابیت مسابقات را بالا برده است.
وی درمورد شانس قهرمانی سپاهان نیز اظهار کرد: سپاهان و پنج تیم دیگر امسال جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. خوشبختانه جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی داریم. هرچند که در برخی از بازی‌ها نتایج قابل قبولی کسب نکردیم ولی هنوز هفت هفته از مسابقات سپری شده و امید زیادی برای قهرمانی داریم و قطعا برای رسیدن به امر مهم نیز تلاش خواهیم کرد.
فرهمند در خصوص بازی با پالایش گاز ایلام در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ایلام یکی از تیم‌های خوب امسال در لیگ زنان محسوب می‌شود. به نظرم بازی سختی خواهیم داشت. ولی تمام سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
بازیکن تیم سپاهان در پایان در مورد وضعیت کنونی فوتبال زنان نیز خاطرنشان کرد: فوتبال زنان ایران پتانسیل بالایی دارد. بدون شک اگر حمایت‌های ویژه‌ای از فوتبال زنان شود می‌توانند مانند سایر رشته‌های ورزشی در میادین افتخارآفرین باشند. متاسفانه در حال حاضر برخی موفقیت‌های فوتبال زنان را با فوتسال زنان مقایسه می‌کنند، در حالی فوتسال کارش را خیلی زودتر از فوتبال آغاز کرده و طبیعتا باید نتایج بهتری را هم کسب کند.

الهام فرهمند, سپاهان اصفهان, فوتبال بانوان, فوتسال بانوان


دیدگاه شما
دیدگاه ها