ورود / عضویت
تاریخ 1398/05/27 ساعت 09:16

کلاف سردرگم بقا در لیگ

آذرخش تهران از راهیاب ملل کردستان حمایت می‌کند

آذرخش تهران از راهیاب ملل کردستان حمایت می‌کند رئیس هیات فوتبال کردستان گفت: باشگاه آذرخش تهران با شرط حفظ امتیاز برای کردستان به دنبال حمایت از تیم فوتبال زنان این استان در مسابقات لیگ برتر است.

رضا رحمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی دیگر از شروط قبول این حمایت برگزار شدن بازی‌های تیم در استان کردستان و برگزاری تمرین‌ها در تهران است.
وی با بیان اینکه باشگاه آذرخش منتظر جواب ما است، افزود: شرکت راه‌یاب ملل که پیشتر حامی مالی تیم زنان بود قول داده در زمینه البسه به باشگاه آذرخش کمک کند.
رحمانی تاکید کرد: چه با حمایت‌های باشگاه آذرخش و چه با حمایت اداره ورزش و جوانان و استانداری تیم فوتبال زنان کردستان در دوره جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به فعالیت‌های چهار ساله هیات کنونی گفت: در این مدت تمام انرژی خود را بر روی فوتبال پایه گذاشتیم چون با توجه به نبودن حامی مالی به سختی در رده‌های بزرگسالان می‌توانیم تیم‌داری کنیم بنابراین تمرکز را بر تیم‌های پایه قراردادیم.
رییس هیات فوتبال کردستان با بیان اینکه سقف لیگ برتر در رده سنی پایه ۶ تیم در نظر گرفتیم، اضافه کرد: با توجه به استعدادهای استان و وجود باشگاه‌ها حمایت از فوتسال را هم در اولویت قرار دادیم.

وی با اشاره به شفاف‌سازی‌ها در فعالیت‌های هیات فوتبال اظهار داشت: کمترین بایگانی و نظم و ترتیب را داشتیم ولی تلاش کردیم سر وسامانی به کمیته‌ها بدهیم که پرحاشیه‌ترین این کمیته‌ها داوری بود.
رحمانی در رابطه با شرایط نامناسب زمین‌های چمن استان گفت: دو متقاضی برای ساخت چمن مصنوعی زمین استقلال شرکت کرده بودند در حالیکه طبق قانون باید سه متقاضی در مزایده شرکت می‌کردند ولی اکنون با شرکت یک نفر هم اجرای طرح به پیمانکار واگذار می‌شود.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک چمن‌های استقلال و ملک‌نیا آماده استفاده می‌شود.
وی در رابطه با ختلافات میان باشگاه آبیدر و هیات فوتبال افزود: تیم آبیدر درخواست گرفتن امتیاز لیگ دسته دوم را داشت که چون قبلا به تیمی از سنندج داده شده بود نتوانستند این امتیاز را حفظ کنند و از سوی دیگر تیم آوالان کامیاران هم در استان اول شده بود این امتیاز به تیم آوالان داده شد از آن زمان تنش باشگاه آبیدر با هیات آغاز شد.
رحمانی با بیان اینکه هیات فوتبال کردستان تنشی با باشگاه آبیدر نداشته است، یادآور شد: در چند سال اخیر فقط یک بار پول چمن از این باشگاه دریافت شد و در بسیاری از موارد ورودی مسابقات از این باشگاه گرفته نشد ولی به دلیل عدم ثبت نام بازیکنان در سامانه فدراسیون برخی از مدارس فوتبال کردستان را تعطیل و حضور تعدادی از تیم‌های برخی از رده‌های سنی را نیز در لیگ ممنوع کرده‌ایم.

آذرخش تهران از راهیاب ملل کردستان حمایت می‌کند

آذرخش تهران, راهیاب ملل مریوان


دیدگاه شما
دیدگاه ها