ورود / عضویت
تاریخ 1398/05/24 ساعت 10:47

فوتبال زنان ایران در سختی های زیادی دارد

میترا نظری: هنوز صحبتی در مورد تمدید قراردادم با سپاهان نشده است

میترا نظری: هنوز صحبتی در مورد تمدید قراردادم با سپاهان نشده است دومین فرزند خانواده است و شهریور ماه 70 در شهرکرد متولد شد ولی در حال حاضر ساکن شیراز است. سابقه بازی در تیم های پاس همدان، اشترانکوه ازنا، آینده سازان میهن نجف آباد و فولاد مبارکه سپاهان را در کارنامه دارد و پدر و مادرش را یکی از اصلی ترین حامیانش می داند فصل گذشته پیراهن شماره 74 تیم فوتبال زنان سپاهان را بر تن داشت.

میترا نظری بخاطر علاقه ای که به فوتبال داشت، هندبال و دو و میدانی را کنار گذاشت و از 17 سالگی پا به میادین فوتبال گذاشت. ابتدا در پست فوروارد بازی میکرد و بعدها با صلاحدید مربیانش به پست دفاع گمارده شد. سابقه بازی در تیم های مختلف را دارد و موفق شد همراه تیم آینده سازان نجف آباد به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند؛ در ادمه گفتگوی این بانوی فوتبالیست را می خوانید:

چه شد که وارد رشته فوتبال شدید؟
من از بچگی عاشق فوتبال بودم و از‌ مدرسه گرفته تا کوچه، خیابان و بیشتر داخل حیاط خانه با برادرم فوتبال بازی می کردم. قبل از اینکه ورزش فوتبال را بصورت حرفه ای دنبال کنم در رشته هندبال و دو و میدانی فعالیت داشتم؛ تحصیلاتم را تا مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد نجف آباد ادامه دادم و فصل گذشته نیز به عنوان دفاع چپ در تیم فوتبال زنان سپاهان حضور داشتم.
قبل از حضور در تیم فوتبال زنان سپاهان آیا در تیم دیگری حضور داشتید؟
من بازیکن تیم آینده سازان نجف اباد بودم و همراه این تیم به قهرمانی دست پیدا کردیم؛ این تیم بخاطر مشکلات مالی نتوانست در لیگ برتر حضور داشته باشد. با انحلال تیم آینده سازان تعدادی از بازیکنان به سپاهان و تعدادی نیز به ذوب آهن پیوستند. به اردو های تیم ملی دعوت شده ام اما سابقه بازی ملی ندارم. حضورم در اردوهای تیم ملی در کیفیت بازی کردنم تاثیر گذار نبود و شاید دلیلش این بود که جو ‌ملی رو دوس نداشتم ولی نمیخواهم راجب این صحبت کنم.
مشکلات فوتبال زنان در ایران چگونه قابل حل خواهد بود؟
فوتبال زنان ایران در سختی های زیادی دارد؛ قبل از اینکه در باشگاه سپاهان جذب شوم مشکلات مالی بیداد میکرد ولی مدیریت خوب در باشگاه سپاهان این مشکلات برطرف شد. وجود باشگاه های بزرگ و تیم داری در رشته فوتبال زنان مطمئناً گره گشای خیلی از مسائل خواهد بود.
تیم فوتبال زنان سپاهان را چطور ارزیابی می کنید؟ آیا را جع به تمدید قرارداد صحبتی بین شما و باشگاه سپاهان انجام شده است؟
از وقتی وارد باشگاه سپاهان شدیم هر روز شاهد پیشرفت های چشم گیر بودیم و مطمناً در آینده شرایط خیلی بهتر خواهد شد. وجود کادر فنی و مدیریتی بسیار خوب در کنار هم تیمی های خوب باعث شده تا نتوانم از این تیم دل بکنم ولی هنوز صحبتی در مورد تمدید قرارداد با من انجام نشده است.
نظرتان راجع تیم فوتبال آقایان سپاهان چیست و آیا پتانسیل قهرمانی را در این تیم می بینید؟
امیدوارم با وجود بازیکنان با کیفیت در تیم سپاهان و حضور قلعه نویی به عنوان پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر بر روی نیمکت این تیم، امسال سپاهان بتواند قهرمان لیگ برتر شود و هواداران را خوشحال کند.

میترا نظری: هنوز صحبتی در مورد تمدید قراردادم با سپاهان نشده است

میترا نظری, سپاهان اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها
سلام
کی گفته میترا متولد شهرکرد
میترا متولد بروجن