ورود / عضویت
تاریخ 1398/05/06 ساعت 11:14

کاپیتان تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن

صفورا جعفری: اولویت اول من باشگاه ذوب‌آهن است

صفورا جعفری: اولویت اول من باشگاه ذوب‌آهن است کاپیتان تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن درباره وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم گفت: حدود ۹۰ درصد بازیکنان تیم قراردادشان به اتمام رسیده است و برای فصل آینده بلاتکلیف هستیم.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از خبرگزاری تسنیم صفورا جعفری از مشخص نبودن وضعیت تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن برای فصل آینده خبر داد و اظهار داشت: پس از پایان لیگ قرار بود باشگاه بلافاصله تصمیم‌گیری کرده و برای فصل آینده، تیم را برای قهرمانی ببندد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و ما بازیکنان منتظر این خبر هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه هیئت‌مدیره باشگاه تاکنون تشکیل جلسه نداده است که بودجه سال آینده در نظر گرفته شود و منتظریم که مدیرعامل باشگاه بودجه را تصویب کرده و به ما خبر دهند.

کاپیتان تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن از بلاتکلیفی وضعیت این تیم گلایه کرد و گفت: شرایط فعلی بسیار بد است و اکثر تیم‌ها در حال یارگیری و تماس گرفتن با بازیکنان هستند. قرار بود ذوب‌آهن قبل از اتمام فصل قرارداد بازیکنان را تمدید کرده و تیم را تقویت کند اما متأسفانه چون جلسه هیئت‌مدیره مدام به تعویق افتاده است، بودجه فصل بعد هنوز مشخص نشده و تکلیف ما معلوم نیست.

وی درباره وضعیت ادامه همکاری با ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: قراردادم با ذوب‌آهن به اتمام رسیده و بازیکن آزاد هستم و از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم، اما اولویت اول من باشگاه ذوب‌آهن است و فعلاً منتظرم تا تصمیم باشگاه‌ مشخص شده و برنامه‌های تیم اعلام شود. اگر برنامه‌های باشگاه با من هم‌خوانی داشته باشد، ان‌شاءالله حتماً در ذوب‌آهن می‌مانم و در غیر این صورت پیشنهادات دیگری هم دارم که آنها را بررسی می‌کنم.

جعفری درباره وضعیت سایر بازیکنان ذوب‌آهن افزود: حدود 90 درصد بازیکنان تیم قراردادشان به اتمام رسیده و آزاد هستند.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم، بیان کرد: هنوز هیچ برنامه‌ای داده نشده و مربی فصل آینده نیز مشخص نیست. این وضعیت بلاتکلیفی به ضرر باشگاه و بازیکنان است. ذوب‌آهن یک باشگاه بزرگ است که امکانات بسیار خوبی دارد و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم بمانند، اما زمانی که بلاتکلیف باشند، مطمئناً جایی می‌روند که شرایط خوبی داشته باشند.


صفورا جعفری, ذوب آهن اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها