ورود / عضویت
تاریخ 1398/01/21 ساعت 11:31

شخصا باور نمی کردم که این همان تیم زنان قبلی ماست

محصص: نیمه دوم نقطه عطف ما بود / در تاریخ تیم ملی شاهد چنین کیفیتی نبوده ایم

محصص: نیمه دوم نقطه عطف ما بود / در تاریخ تیم ملی شاهد چنین کیفیتی نبوده ایم رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد شب گذشته اعضای تیم ملی فوتبال زنان نشان دهنده پیشرفت چشمگیر و بی سابقه فوتبال ما در این رده بود.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص پس از پایان مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال مقدماتی المپیک 2020 در رده زنان و شکست تیم ملی ایران برابر چین تایپه گفت: به عقیده من این مسابقه و خصوصا نیمه دوم آن نقطه عطفی برای فوتبال زنان ما بود. بدون توجه به نتیجه باید بگویم در کل تاریخ فعالیت تیم ملی زنان شاهد چنین کیفیتی نبوده ایم و عملکرد اعضای تیم به واقع من را شگفت زده کرد. فراموش نکنیم که پین تایپه تیم خوبی است. البته نمی توانیم بگوییم از قدرت های برتر فوتبال آسیاست اما قطعا حریف خوب و قدرتمندی برای ما بود در حالی که نیمه دوم جریان بازی را به طور کامل در اختیار داشتیم ، موقعیت خلق می کردیم و با نظم و برنامه بازی می کردیم، زیر توپ نمی زدیم که اینها نشان دهنده پیشرفت چشمگیر فوتبال ما در رده زنان است. بر همین اساس می گویم به زودی نوبت صعود ما خواهد رسید و آینده ای طلایی برای این تیم می بینم.
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اضافه کرد:دو نقطه ضعف در عملکرد ملی پوشان دیدم که اول عدم استفاده مناسب از موقعیت ها و دوم عدم تخریب بازی حریف بود. اما در مجموع عملکرد ملی پوشان کاملا رضایتبخش بود و می خواهم به اعضای کادر فنی ، همینطور آقای عبدی و کلیه بازیکنان تیم تبریک بگویم که چنین نمایش موفقی داشتند.شخصا باور نمی کردم که این همان تیم زنان قبلی ماست چرا که تحول در نمایش و عملکرد تیم به خوبی دیده می شد.

محصص همچنین اظهار داشت:سطح انتظارات باید معقول و منطقی باشد. نباید این انتظار را به جامعه منتقل کنیم که تیم زنان ما در رقابت با فیلیپین و تایپه صدرنشین شود. باید از شرایط واقعی موجود در فوتبال زنان آسیا شناخت کافی داشته باشیم. زمان صعود ما هم می رسد اما به شرط آنکه روند خوب خودمان و این پیشرفت مطلوب را دنبال کنیم. به نظر من این وجود این تیم نشان داد که صعود به مراحل نهایی و حتی مسابقات جام ملت ها و المپیک دور از دسترس نیست. به عقیده من اگر با توجه به این کیفیت استعدادیابی مناسبی هم در سطح زنان داشته باشیم بدون تردید به یکی از قدرت های برتر فوتبال آسیا تبدیل می شویم. از اینجا به بعد کار ما اهمیت بیشتری دارد. اینکه این تیم را رها نکنیم ، برنامه های آماده سازی و بازی های دوستانه به شکل مداوم برگزار شد و ساختار تیمی خودمان را به خوبی حفظ کنیم تا در مسابقات بعدی گام بزرگ تری به سوی موفقیت برداریم. به عقیده من می توانیم از ظرفیت خوب تیم جوانان هم استفاده کنیم و به عملکرد موفق این تیم هم در مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا امید داریم. هرچند رقابت با تیم های کره جنوبی و ویتنام در این مرحله آسان نیست اما امیدوارم این تیم هم پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و به تقویت تیم ملی فوتبال زنان در آینده نزدیک کمک کند.

مرتضی محصص


دیدگاه شما
دیدگاه ها