ورود / عضویت
تاریخ 1397/10/17 ساعت 16:23

هیچ تیمی در لیگ هواداران تیم ملوان را ندارد

سارا قمی: تیم ملوان برند لیگ فوتبال بانوان است

سارا قمی: تیم ملوان برند لیگ فوتبال بانوان است ملی‌پوش تیم فوتبال زنان ملوان بندر انزلی گفت: تیم ملوان برند لیگ برتر فوتبال زنان ایران است.

به گزارش "فوتبالدخت" به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سارا قمی اظهار داشت: تیم ملوان در ابتدای فصل دو بازی سخت را پشت سر گذاشت. با توجه به نتایجی که به دست آوردیم در رده نهم جدول رده بندی لیگ قرار گرفتیم. این واقعا برای تیم ملوان زیبا نبود که در این جایگاه قرار بگیرد.
وی افزود: با تمام تلاش و یکدلی بازیکنان بازی های بعدی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در هفته پنجم لیگ نیز برابر تیم راهیاب نتیجه بسیار ارزشمندی به دست آوردیم. راهیاب یکی از مدعیان لیگ است. با این وجود توانستیم با نتیجه خوب به پیروزی دست پیدا کنیم و خودمان را به جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برسانیم.
بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: تیم ملوان با توجه به نتایجی که کسب کرده است به لحاظ روحی شرایط خوبی دارد. حالا ما انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم. تیم ملوان دو سال از لیگ دور بود. تیم پرافتخاری که به ناحق منحل شد. اما دوباره آمده‌ایم با انگیزه زیاد. می‌خواهیم به خاطر تمام هواداران و دوستداران این تیم با جان و دل بجنگیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.
سارا قمی یادآورشد: با تمام احترامی که برای تیم‌های حاضر در لیگ قائل هستم اما واقعا تیم ملوان برند لیگ برتر فوتبال زنان است. هیچ تیمی در لیگ هواداران تیم ملوان را ندارد. در هیچ بازی ما را تنها نگذاشتند. این که 3هزار تماشاگر برای بازی ملوان به ورزشگاه بیاید انگیزه زیادی به ما می‌دهد.
وی تصریح کرد: دو سال از تیم ملوان دور بودم. حضور دوباره در این تیم حس بسیار خوبی است. با تمام وجودم برای ملوان بازی می‌کنم و گل می‌زنم. اما بیش تر از این که به فکر خانم گلی باشم به فکر این هستم که با تیم ملوان قهرمانی را به دست بیاورم.
بازیکن ملی پوش تیم ملوان گفت: لیگ امسال قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست. در لیگ امسال 6 تیم مدعی وجود دارد. دراین شرایط کسب عنوان قهرمانی کار آسانی نیست. خوشبختانه فدراسیون فوتبال در چند سال گذشته روی تیم‌های پایه کار کرده است و حالا این بازیکنان به تیم های مختلف لیگ پیوسته اند و لیگ فوتبال جذاب شده است.

سارا قمی, ملوان بندرانزلی


دیدگاه شما
دیدگاه ها